اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

سرمایه‌گذاران در چالوس حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی از حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان چالوس خبر داد.

سرمایه‌گذاران در چالوس حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی بعدازظهر امروز در مراسم دومین مرحله قرعه‌کشی مجتمع تجاری میلاد نور چالوس با تقدیر از برگزارکنندگان این جشن باشکوه گفت: جای خوشحالی دارد که از طریق این پروژه عده‌ای از جوانان این شهر مشغول به‌ کار هستند.

وی افزود: هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در این شهر گامی بردارد برای ما نیز ارزشمند بوده و قطعا حمایت‌های لازم از ایشان به‌عمل خواهد آمد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر خطاب به سرمایه ‌گذاران و مالکان این پروژه با تاکید بر اهمیت چهار نکته اساسی در زندگی گفت: یادمان باشد اعتماد را از بین نبریم و هرگز قلبی را نشکنیم چراکه اعتماد در فضای کسب و کار و تحقق قول و وعده و نیز اتحاد و رابطه توام با سلامت و وحدت در راه توسعه بیشتر در کنار عدم رنجش دیگران می‌تواند شما را در دستیابی به اهداف والایتان در راه توسعه این خطه زیبا یاری برساند.

در ادامه رحمت اله الهیاری از مالکان مجتمع تجاری میلاد نور چالوس با تقدیر از حمایت‌های مسئولان شهری در احداث این مجمتع گفت: سرمایه‌گذار در هر شهری عامل توسعه و پیشرفت آن شهر است.

وی افزود: فضای خوبی در شهر ما بین مسئولان و سرمایه‌گذاران حاکم است و هرچه این فضا رونق یابد، توسعه و اشتغالزایی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

الهیاری تاکید کرد: چنانچه حمایت و همراهی مسئولان باشد هیچ سرمایه‌گذاری از شهر فرار نمی‌کند و سرمایه خود را در اختیار منطقه قرار می‌دهد، چالوس نیز شهری زیبا و دارای استعداد بالایی است و سرمایه‌گذاری در آن به خوبی پاسخ می‌دهد.

به گزارش فارس، حضور محمد صبایی هنرپیشه مطرح و معروف سینما و تلویزیون و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های مراسم دومین مرحله قرعه کشی پاساژ میلاد نور چالوس بود که با استقبال بسیار گسترده شهروندان چالوسی و نوشهری و نیز گردشگران از سراسر کشور روبه‌رو شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول