اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مراغه:

سرمایه‌گذاران در ادارات و بانک‌ها سرگردان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاران به‌خاطر بی‌توجهی به مشکلات آنها در ادارات و بانک‌ها معطل و سرگردان هستند.

سرمایه‌گذاران در ادارات و بانک‌ها سرگردان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مهدی دواتگری در گفت‌وگو با خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس آمار رسمی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی 12 هزار و 500 نفر جویای کار و  بیکار در مراغه فرم بیکاری پر کرده‌اند.

وی افزود: با احتساب بیکارانی که به اداره کار مراجعه نکرده‌اند، تعداد واقعی بیکاران این شهرستان بیش از 20 هزار نفر است.

سرمایه‌گذاران در ادارات و بانک‌ها معطل و سرگردان هستند

دواتگری افزود: شهرک صنعتی مراغه با وضع موجود پاسخگوی بیکاری شهرستان و پاسخگوی سرمایه‌گذاران نیست و سرمایه‌گذاران به‌خاطر بی‌توجهی به مشکلات آنها در ادارات و بانک‌ها معطل و سرگردان هستند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده از کم‌عرض و نامناسب بودن جاده مراغه هشترود، افزود: این طرح به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم مراغه، هشترود و چاراویماق پیگیری می‌شود.

تغییر روسای ادارات کار نماینده نیست

دواتگری افزود: اجرای این طرح نیازمند اهتمام وزارت راه، مسکن و شهرسازی برای مطالعه اساسی طرح در قالب تامین اعتبار از طریق عرضه اوراق مشارکت است.

وی، در جواب خبرنگاران برای جابه‌جایی مدیران و روسای ادارات مراغه گفت:  تغییر روسای ادارات کار نماینده نیست، ولی از مدیران لایق و کارآمد حمایت می‌کند.

رفتن فرماندار مراغه منتفی و ابقا شد

نماینده مراغه، با اشاره به تغییر فرماندار مراغه گفت: فرماندار مراغه در سمت معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه ابقا شد و رفتن وی منتفی است.

دواتگری افزود: از فرماندار مراغه انتظار داریم متناسب با شرایط جدید پاسخگوی مردم باشند.

فرمانداری ویژه شهرستان مراغه تنها در تغییر تابلو این فرمانداری صورت گرفته است

وی ارتقای سطح مدیریتی شهرستان مراغه را به شهرستان ویژه تنها در تغییر تابلوی فرمانداری مراغه اعلام کرد و افزود: این ارتقاء هیچ مزایایی برای شهرستان نداشته است.

دواتگری گفت: در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در مراغه از استاندار خواسته‌ام اختیارات فرمانداری مراغه را بیشتر کنند تا مردم برای کارهای اداری خود به استانداری مراجعه نکنند.

وی از مدیران و روسای هفت سازمان و اداره کل استان نیز خواست اختیارات مدیران و روسایی که در مراغه به معاونت سازمان ارتقا یافته‌اند را بیشتر کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر همچنین از آلودگی زیست‌محیطی نیروگاه بناب انتقاد و خواستار برنامه‌ریزی برای برای حل مشکل دریاچه ارومیه شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول