اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

معافیت 90 درصدی سرمایه‌گذاران برای تشویق به سرمایه‌گذاری در اروند

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه آزاد اروند از ارائه معافیت 90 درصدی به سرمایه‌گذاران برای تشویق به سرمایه‌گذاری در این منطقه خبر داد.

معافیت 90 درصدی سرمایه‌گذاران برای تشویق به سرمایه‌گذاری در اروند

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های تولیدی درون منطقه، ارائه آموزش‌های لازم به تولید کنندگان، توسعه تجارت و صادرات به عنوان زیرساخت مهم عرصه تولید و همچنین توجه به تولید نیازهای وارداتی کشور خصوصاً در حوزه نفت ، گاز و برق از طریق تولید در منطقه آزاد اروند از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند افزود: وجود معافیت بیش از 90 درصدی سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند نسبت به سرزمین اصلی این منطقه را در زمینه های تولید برق ، نفت و گاز و صنایع پایین دستی و تجهیزات نفتی متمایز کرده است .

حسینی فر وجود دانشگاه‌های مختلف برای تأمین نیروی انسانی متخصص برای پروژه‌های سرمایه گذاری داخلی و خارجی را یکی دیگر از مزیت‌های منطقه آزاد اروند عنوان کرد.

بهروز حسینی فر با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: بی اثر کردن تحریم‌ها، تقویت عزم ملی، افزایش اشتغال، افزایش تولید ناخالص ملی، ایجاد فاصله با اقتصاد تک محصولی نفتی و توسعه پایدار را از نتایج پیام مقام معظم رهبری دانست.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول