اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

حمایت از سرمایه‌گذاران در کرج در دستور کار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران در کرج در دستور کار قرار گرفت.

حمایت از سرمایه‌گذاران در کرج در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید علی آقازاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از ‌ طرح‌های اجرایی در سطح شهر اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و همچنین توسعه و آبادانی بیشتر کرج حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با امضای منشوری روند اعتمادسازی میان سرمایه‌گذاران ارتقا یافت و سرمایه‌گذاران با اعتماد و آرامش خاطر بیشتری می‌توانند در کرج سرمایه‌گذاری کنند.

شهردار کرج گفت: حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند کمک بسیار زیادی به کرج کرده و تحولات اساسی را در زمینه‌های مختلف برای این کلانشهر ایجاد کند.

به گفته این مسئول منشور حمایت از سرمایه‌گذاران توسط امام جمعه، استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر و 10 نفر از مدیران ارشد شهر کرج امضا شده است.

آقازاده افزود: بر اساس سیاست‌های این منشور اقدامات لازم به منظور روانسازی جریانات مربوط به سرمایه‌گذاری انجام شده است و سرمایه‌گذران برای سرمایه‌گذاری مشکلی نخواهند داشت.

وی گفت: هنگامی که مشکلات و معضلات سرمایه‌گذاری برداشته شود سرمایه‌گذار با رغبت بیشتری در این کلانشهر سرمایه‌گذاری کرده و راحت‌تر جذب کرج می‌شود.

آقازاده ادامه داد: کلانشهر کرج برای توسعه و ترقی بیشتر نیازمند حضور سرمایه‌گذران بوده لذا باید شرایط حضور این افراد در کرج فراهم می‌شد تا هر روز شاهد توسعه و رونق این شهرستان می‌شدیم.

وی اظهار داشت: هر کجا که حضور سرمایه‌گذار لمس شود اقدامات اجرایی به خوبی جلو رفته و می‌توانیم روند مطلوب خدمات‌دهی را به شهروندان شاهد باشیم.

شهردار کرج ایجاد فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری، متناسب با ظرفیت‌های موجود در کلانشهر کرج را مهم عنوان کرد و گفت: در کنار ایجاد این فرصت‌ها از میان برداشتن محدودیت‌ها و موانع موجود از مسیر پیشروی سرمایه گذاری‌های خرد و کلان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول