اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد

واگذاری زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در اسرع وقت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت:‌ در حال حاضر در تمام شهرستان‌های استان شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده است و هر سرمایه‌گذاری که قصد سرمایه‌گذاری داشته باشد در اسرع وقت زمین صنعتی به وی واگذار می‌شود.

واگذاری زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در اسرع وقت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا طاهری ظهر امروز در همایش روز ملی صنعت و معدن در محل سازمان صنعت معدن خوزستان،‌ اظهار کرد: اقداماتی همچون گازرسانی به شهرک‌ها، آبرسانی، ایجاد معابر عمومی، شبکه جمع‌آوری فاضلاب، تصفیه خانه صنعتی، فضای سبز و آموزش‌های صنعتی و برگزاری تورهای صنعتی از جمله اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جهت تأمین زیر ساخت‌های صنعتی است.

وی افزود: خوزستان از نظر میزان سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی در سال گذشته رتبه نخست را به خود اختصاص داده و در مجموع در سال گذشته 414 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است و استان مرکزی با 210 هکتار واگذاری زمین، در رده دوم کشوری از نظر میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی است.

طاهری تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها انتظار داریم واحدهای صنعتی را مورد حمایت خود قرار دهند و لازم است که دستگاه‌های اجرایی و مردم از تولیدات داخلی و استانی استفاده کنند و تولیدکنندگان نیز به دنبال تولید محصولات با کیفیت، بادوام و قابل رقابت باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال 90 در خصوص گازرسانی به شهرک‌های صنعتی رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داد و همچنین در زمینه‌های تأمین برق، ایجاد شهرک‌های صنعتی، دسترسی به اینترنت و فیبرنوری نیز رتبه نخست را داراست.

وی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان ظرفیت‌های کاری زیادی وجود دارد و امیدواریم که همه سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان ظرفیت خالی بخش تولید را پر کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول