اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان در مجلس:

احساس عدم امنیت برای ‌سرمایه‌گذاران به حداقل برسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ‌کرمان و راور در مجلس گفت: باید به سرمایه‌گذاران در استان کرمان اطمینان دهیم که امنیت برقرار است و این احساس عدم امنیت را به حداقل برسانیم.

احساس عدم امنیت برای ‌سرمایه‌گذاران به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمد‌مهدی زاهدی ظهر امروز در همایش تشکیلات قضایی و نهادهای مرتبط در استان کرمان اظهار داشت: نقش قوه قضائیه به ویژه رئیس کل دادگستری در هر استان می‌تواند نقش کلیدی در اقتصاد و توسعه اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: ما باید به سرمایه‌گذاران در استان کرمان اطمینان دهیم که امنیت برقرار است و این احساس عدم امنیت را به حداقل برسانیم.

زاهدی بیان کرد: مردم از یک مقدار کم‌ ناهنجاری اجتماعی نیز که در جامعه می‌بینند، ناراضی هستند و بی‌تفاوتی در مقابل آن ناهنجاری‌ها قابل قبول نیست.

وی عنوان کرد: من موافق برخورد ناگهانی با این ناهنجاری‌ها نیستم، بلکه باید کار فرهنگی صورت گیرد ‌و برخی از این ناهنجاری‌ها از بعد فقر و بیکاری ایجاد می‌شود. 

زاهدی بیان داشت: در مقابل این ناهنجاری‌ها باید یک شورای ویژه تشکیل دهیم و دستگاه‌های که می‌توانند کمک کنند با محوریت دادگستری به میدان بیایند تا بتوانیم این مسائل را کنترل و کم کنیم.

وی گفت: ما به عنوان نماینده شما در مجلس در این کار شرکت می‌کنیم و اگر شما می‌بینید نیاز به اصلاح قوانین و تصویب قانون‌های جدید در مجلس است در کنار شما هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وکیل باید کمک به قاضی کند که به حقیقت واقعی برسد و اگر قاضی به این واقعیت رسید حکمی که صادر می‌کند، واقعی است و این نشان دهند جایگاه مهم وکیل است.

زاهدی ابراز داشت: 50 درصد افرادی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند، ناراضی هستند به دلیل اینکه برخی حاکم و برخی محکوم می‌شوند.

وی افزود: مواد مخدر صنعتی سم مهلکی برای جوانان ما است و قابل مقایسه با مواد مخدر طبیعی نیست.

زاهدی عنوان کرد: مواد مخدر صنعتی روان انسان را تحت تأثیر جدی قرار می‌دهد به گونه‌ای که خوی حیوانی در افراد بسیار قوی می‌شود.

وی بیان داشت: قضات در حد امکان برخورد جدی با عوامل توزیع کننده مواد مخدر صنعتی داشته باشند، اگر غفلت کنیم، طی چند سال آینده جوانان ما‌ به ورطه نابودی کشیده می‌شوند.

زاهدی با اشاره به اینکه پاسخگویی به رسانه‌ها امر خوبی است، گفت: سخنگوی دادگستری و قوه قضائیه با اصحاب رسانه مصاحبه کنند و موارد هشدار دهنده را از این طریق به مرم اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول