اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش کرمان خبر داد

کسب 2 مدال آسیایی توسط بانوان سنگنورد کرمانی

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حدیث نظری و کبری لکزایی‌فر از استان کرمان موفق به کسب مدال نقره رقابت‌های آسیایی سنگنوردی شدند.

کسب 2 مدال آسیایی توسط بانوان سنگنورد کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محبوبه نژادزمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین استقبال از ورزشکاران تیم سنگنوردی استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: رقابت‌های آسیایی سنگنوردی با حضور 10 کشور در استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این دوره از رقابت‌ها ایران با 834 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، قزاقستان با 770 امتیاز دوم شد و کره جنوبی با 710 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

نژادزمانی با اشاره به اینکه هشت بانوی کرمانی عضو تیم ملی سنگنوردی هستند، افزود: 2 بانوی سنگنورد کرمانی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با قهرمانی ایران مدال نقره کسب کردند.

وی تصریح کرد: حدیث نظری از استان کرمان در رشته سرعت در بخش نوجوانان کمتر از 16 سال گروه دختران و کبری لکزایی‌فر سنگنورد کرمانی در بخش جوانان گروه دختران موفق به کسب نشان نقره شدند.

حدیث نظری نایب قهرمان رقابت‌های آسیایی سنگنوردی در رده سنی نوجوانان به خبرنگار فارس گفت: نخستین سالی است که به عضویت تیم ملی سنگنوردی در آمدم و موفق به کسب مدال نقره شدم.

به گزارش فارس، کبری لکزایی‌فر به دلیل شرکت در مسابقات کشوری بزرگ‌سالان هم اکنون در کنار تیم حضور ندارد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول