اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر فنی تیم ملی ایران در مسابقات سنگنوردی:

همدان شایستگی میزبانی مسابقات جهانی سنگنوردی را دارد

خبرگزاری فارس: ناظر فنی تیم ملی ایران در مسابقات سنگنوردی گفت: ما از حالا دورخیز کرده‌ایم تا بتوانیم میزبانی برگزاری مسابقات جهانی سنگنوردی را بگیریم و همدان با امکانات و نیروی انسانی موجود، شایستگی این میزبانی را دارد.

همدان شایستگی میزبانی مسابقات جهانی سنگنوردی را دارد

محمد طبیبی در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی سنگنوردی آسیا در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 66 ورزشکار از 10 کشور آسیایی در این مسابقات حضور دارند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی در مورد میزبانی همدان در این دور از مسابقات گفت: میزبانی همدان بسیار عالی بوده به طوری که می‌توانیم بگوییم تمام امکانات بی‌نظیر بوده است.

ناظر فنی تیم ملی ایران در مسابقات سنگنوردی با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته سرطناب و سرعت برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات سرطناب امروز و فردا در سه مرحله برگزار خواهد شد و مسابقات سرعت نیز روز جمعه این هفته برگزار می‌شود.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان استان در برگزاری این مسابقه اظهار داشت: امیدوار هستیم نوع این میزبانی برای سایر استان‌ها نیز الگویی باشد.

طبیبی ادامه داد: همدان هر امکاناتی که ما خواستیم را در اختیار گذاشته شده و میهمانان خارجی به طور کامل از این میزبانی رضایت داشته‌اند.

وی اظهار داشت: جایگاه سنگنوردی کشور در رشته سرعت دارای جایگاه بسیار خوبی در کشور است و در مسابقات بولدرینگ نیز جزو مدال‌آوران آسیایی هستیم.

ناظر فنی تیم ملی ایران در مسابقات سنگنوردی با بیان اینکه این مسابقات به طور سالانه برگزار می‌شود، ادامه داد: میزبانی این مسابقات هر ساله تغییر می‌کند و بستگی به تصمیم فدراسیون جهانی دارد که نسبت به درخواست شرکت‌کنندگان میزبانی را در اختیار کشورها می‌گذارد.

وی در پایان گفت: ما از حالا دورخیز کرده‌ایم که بتوانیم میزبانی برگزاری مسابقات جهانی را بگیریم و همدان با این امکانات و با این نیروی انسانی شایستگی این میزبانی را دارد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول