اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر فنی تیم ملی ایران اعلام کرد

برگزاری مناسب روز نخست مسابقات سنگنوردی در همدان

خبرگزاری فارس: ناظر فنی تیم ملی ایران گفت: روز نخست برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در همدان کم‌حاشیه و کیفیت برگزاری مسابقات نیز خوب بود.

برگزاری مناسب روز نخست مسابقات سنگنوردی در همدان

محمد طبیبی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی سنگنوردی آسیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در مورد روز نخست برگزاری مسابقات اظهار داشت: روز نخست برگزاری این مسابقات کم‌حاشیه بود و کیفیت برگزاری مسابقات نیز به نسبت خوب بود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تأخیری که در شروع روز نخست مسابقات پیش آمده بود، گفت: این مسابقات طبق چارتر برگزاری در زمان مشخص و رأس ساعت 9 صبح برگزار شد، این یک سوء تفاهم بود که به وجود آمده بود که تصور می‌کردند مسابقات باید ساعت هشت صبح باید برگزار شود.

ناظر فنی تیم ملی ایران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا این رشته در بخش دختران و پسران به طور همزمان برگزار می‌شود؟ اظهار داشت: طبق قوانین بین‌المللی است و یکی از فاکتورهای گرفتن میزبانی این است که مسابقات به طور همزمان برگزار شود.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم در این رقابت‌ها موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم، چون ایران در عرصه‌های بین‌المللی مدال‌آور است، افزود: تیم‌های مدعی این رقابت‌ها علاوه بر ایران، کره، ژاپن، چین و قزاقستان هستند که کشور قزاقستان بیشترین اعزامی به این دور از مسابقات را نیز داشته است.

طبیبی در پایان سخنانش در پاسخ به سئوال دیگری که قرار بوده است در این مسابقات 11 کشور شرکت کند چرا 10 کشور شرکت کرده است، اظهار داشت: بله قرار بوده است 11 کشور شرکت کند اما برای کشور پاکستان در آخرین لحظه ویزا صادر نشد و همین امر مانع از حضور این کشور در این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول