اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کوهنوردی:

همدان لیاقت میزبانی مسابقات جهانی سنگنوردی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران گفت: همدان لیاقت کسب میزبانی مسابقات جهانی سنگنوردی را دارد.

همدان لیاقت میزبانی مسابقات جهانی سنگنوردی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد شعاعی در اختتامیه مسابقات آسیایی سنگنوردی جوانان و نوجوانان در همدان اظهار داشت: میزبانی مسابقات آسیایی در رده جوانان و نوجوانان به نهایت شایستگی انجام گرفت.

وی با تقدیر و تشکر از حمایت مسئولان استان و حضور آنها در جریان برگزاری این مسابقات گفت: سنگنوردان ما در این دوره با کسب هشت مدال شامل چهار مدال نقره، دو مدال طلا و دو مدال برنز توانستند برای جمهوری اسلامی افتخارآفرینی کنند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران ادامه داد: بنده باید این پیام را به وزیر ورزش و جوانان بگویم که در صورت حمایت از فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، تمام کسانی که از این دوره از رقابت‌ها مدال کسب کردند در دو ماه آتی به مسابقات سنگاپور اعزام خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به میزبانی مطلوب همدان اشاره کرد و ابراز داشت: فاکتورهایی که برای یک میزبانی شایسته در فدراسیون صعودهای ورزشی جهانی است شامل حضور تماشاگران خوب و برقراری نظم در جریان برگزاری مسابقات است که این مهم در همدان به خوبی انجام شد، بنابراین شهر همدان هیچ چیز برای کسب میزبانی جام جهانی سنگنوردی کم ندارد.

شعاعی افزود: بعد از پایان این مسابقات این آمادگی را به فدراسیون جهانی اعلام خواهیم کرد و مطمئن خواهیم بود آنها این میزبانی را به ما خواهند داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز با قدردانی از تلاش مسئولان در برگزاری مطلوب این مسابقات اظهار داشت: ما توانستیم با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های متعدد صدا و سیما این مسابقات را در شبکه سه سیما، شبکه شما و همچنین شبکه استانی همدان پخش کنیم.

سید عبدی افتخاری گفت: ان‌شاءالله که با حمایت‌های مسئولان استان، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون سنگنوردی بتوانیم میزبان مسابقات آسیایی جهانی و جام فجر 91 باشیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول