اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نتایج نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا اعلام شد

خبرگزاری فارس: امروز نتایج نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در همدان اعلام شد.

نتایج نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز و در دومین روز از برگزاری مسابقات قهرمانی سنگنوردی آسیا در همدان نتایج رقابت‌های نیمه نهایی مسابقات اعلام شد.

در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها B دختران بعد از انجام 10 صعود، "میوا اوبا" از ژاپن، "سنگیون کیم" از کره جنوبی، "افسانه میراحمدی" و "مینا آرامیده" از ایران، "یولیا کیش کنوا" و "آسل مارلینوا" از قزاقستان، "اسما شمس‌آبادی" و "شیدا هروی" به عنوان هشت نفر صعودکننده به دور فینال معرفی شدند.

در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها در گروه B پسران بعد از انجام 11 صعود، "شوکاسا میزگوچی" از ژاپن، "سول سا" از کره جنوبی، "هسیوجو لین" از چین تایپه، "وینگ یو وو" از هنگ‌کنگ، "آرایلیم بکنووا" و "راشان کنزخمت" از قزاقستان، "مهسا خداویسی" و "کبری لک زانی فر" هشت نفر صعودکننده به دور فینال معرفی شدند.

در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها بعد از انجام 12 صعود، "سجاد مستجاب‌الدعوه" از ایران، "تهاتانا راکساچات" از تایلند، "الکسی پانفیلو" از قزاقستان،" محمدحسین عبدالرحمانی"، "ابوالفضل حسن‌پور" و "محمدمهدی جلیلی" از ایران، "میماز سینگ هاینین سوباح" از هند، "پوریا بختیاری" از ایران، "سپاسبین زای دی تام" از هنگ‌کنگ نفرات صعودکننده به دور فینال هستند.

در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها در قسمت جوانان بعد از انجام 17 صعود، "دایسوکه ایچیما" از ژاپن، "حامد جعفری" از ایران، "هنوگیل کیم" و "سونگبو سئو" از کره جنوبی، "احمدرضا سلگی"، "سیدمحمد یوسفی"، "سعید همتی" و "ایمان کمالی" از ایران به عنوان هشت نفر صعودکننده به دور فینال معرفی شدند.

در این گروه 17 شرکت‌کننده شرکت کرده‌اند، مرحله دوم و نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا با معرفی برترین‌های نوجوانان در گروه A دختران به پایان رسید.

در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها 18 صعود انجام شد که "هایلی چو و سولاه کیم" از کره جنوبی، "یلنا گورنیا شینا" از قزاقستان، "پی ید لیو" از چین، "ایرس وی تینگ"، "تانگ سی ین وانسا" و "یورسی نادراه" از سنگاپور و "چاماراک" از هند نفرات صعودکننده به دور فینال هستند.

در این قسمت 18 شرکت‌کننده شرکت کرده‌اند، مرحله دوم و نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا با معرفی برترین‌های نوجوانان در گروه A پسران به پایان رسید.

در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها بعد از انجام 16 صعود، "سیونگان چو"، "جونگان" و "هانول کیم" از کره جنوبی، "محمدحسین دسترنج" از ایران، "توماکی تاکاتا" از ژاپن، "محمد خورشیدوند" و "حامد اکبری" و "محمدجواد احمدی" نفرات صعودکننده به دور فینال هستند.

در این مرحله 16 نفر شرکت‌کننده حضور داشتند، طبق برنامه اعلام شده مراحل فینال از ساعت 17 امروز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول