اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 10 کشور آسیایی

مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در همدان آغاز شد

خبرگزاری فارس: امروز با شرکت 10 کشور آسیایی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در همدان به مدت سه روز آغاز شد.

مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در همدان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید عبدی افتخاری صبح امروز در مراسم افتتاح سالن سنگنوردی "فرهاد میرزاجانی" و آغاز مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیایی نوجوانان و جوانان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی سنگنوردی را به طور سالانه داشته باشیم، اظهار داشت: افتتاحیه سالن سنگنوردی فرهاد میرزاجانی به عنوان یکی از مجهزترین سالن‌های سنگنوردی کشور و خاورمیانه، همزمان با آغاز مسابقات آسیایی سنگنوردی جوانان و نوجوانان برگ زرینی برای اداره کل ورزش و جوانان همدان است.

وی با اشاره به حمایت همه‌جانبه مسئولان برای راه‌اندازی این سالن گفت: در این دوره از مسابقات همدان از امروز تا 23 تیرماه میزبان 10 کشور آسیایی است که سعی شده بهترین امکانات برای میزبانی و پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار مهمانان خارجی و داخلی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به سالن سنگنوردی میرزاجانی خاطرنشان کرد: این سالن در نوع خود بی‌نظیرترین سالن خاورمیانه است و با استانداردهای روز دنیا برابری می‌کند.

علی‌اکبر فامیل‌کریمی، سرپرست استانداری همدان نیز میزبانی مسابقات آسیایی را افتخار بزرگی برای همدان دانست و اظهار داشت: از امروز 80 سنگنورد از کشورهای آسیایی به اتفاق 54 سنگنورد ایرانی در این سالن رقابت می‌کنند که امیدوار هستیم میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشیم.

رئیس فدراسیون سنگنوردی همدان نیز گفت: امیدواریم با انجام این میزبانی و همکاری عوامل برگزاری، آمادگی خود را برای مسابقات جام جهانی که همدان یکی از گزینه‌های مناسب آن است، نشان دهیم.

محمود شعاعی با تقدیر از حضور چشمگیر تماشاگران برای تماشای این مسابقات افزود: امیدوار هستم تمام میهمانان خارجی در این مدت خاطرات خوبی را از شهر همدان با خود به یادگار ببرند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول