اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

نگاه ویژه به نیازمندان حاصل روزه‌داری ماه رمضان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشمر گفت: نگاه ویژه به نیازمندان حاصل روزه‌داری ماه رمضان است.

نگاه ویژه به نیازمندان حاصل روزه‌داری ماه رمضان است

حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از عنایات خاصه خداوند به امت اسلام است که با ظهور اسلام به مومنین اجازه داده شد در این ماه به مهمانی خداوند بروند، مهمانی که در گذشته مخصوص پیامبران بوده است.

امام جمعه کاشمر گفت: با توجه به ارزش روزه‌داری در بین مسلمانان و علاوه بر اینکه روزه از تکالیف الهی است و ملت ما یکپارچه آماده هستند که ماه رمضان امسال را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنند.

وی با تاکید بر اهمیت روزه‌داری در این ماه، افزود: باید با انرژی مضاعف به استقبال این ماه برویم و کارهایی که ما را از عبادت باز می‌دارد، کم‌تر کنیم و با آشنایی با آداب ماه رمضان خود را از فضائل این ماه برخوردار کنند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: از توفیقاتی که خداوند در این ماه برای روزه‌داران در نظر گرفته است سلامتی جسم و روح و ایمان است که امری بسیار پسندیده و پرارزش است.

وی کمک به فقرا و یتیمان و به خاطر داشتن آنها را از دیگر کارهایی عنوان کرد که مومنین در این ماه باید در نظر داشته باشند.

امام جمعه کاشمر اظهار کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خدا است و در سرتاسر سفره مسلمانان ضیافت و مهمانی برگزار است و در این ماه مومنان بیشتر احساس می‌کنند در محضر خداوند هستند درست مثل اینکه جامعه در محضر خداوند است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماه رمضان به قدری فضائل فراوانی دارد که خواندن یک آیه از قرآن کریم برابر یک ختم قرآن است و بخشش افراد ثوابی چند برابر دارد.

یعقوبی گفت: افرادی که کار خدماتی انجام می‌دهند ثوابی مضاعف نزد خداوند دارند، هم‌چنین سفارش شده که در این ماه به مردم خدمت کنید که دارای فضایل ارزشمندی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول