اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان دیلم خبر داد

برخورد با عرضه‌کنندگان غیربهداشتی زولبیا و بامیه در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز بهداشت شهرستان دیلم از برخورد بازرسان بهداشتی دیلم با عرضه‌کنندگان غیربهداشتی زولبیا و بامیه در ماه رمضان خبر داد.

برخورد با عرضه‌کنندگان غیربهداشتی زولبیا و بامیه در ماه رمضان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدباقر جبلی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های شبکه بهداشت در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان لازم است در این ایام نظارت و کنترل بیشتری بر اماکن عرضه و فروش مواد غذایی صورت گیرد و با متخلفان موازین بهداشتی طبق ضوابط عمل شود.

جبلی افزود: یک بررسی میدانی برای شناسایی ماشین‌های حمل و عرضه مواد غذایی انجام شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای حل این مشکل انجام شود.

وی با اشاره به مشکل عرضه و فروش زولبیا و بامیه به صورت غیربهداشتی در این ایام تصریح کرد: با هماهنگی مجمع امور صنفی افرادی که اقدام به فروش زولبیا و بامیه می‌کنند شناسایی شده و اطلاع‌رسانی در ارتباط با رعایت موازین بهداشتی صورت گیرد.

سرپرست مرکز بهداشت دیلم بر اجرای مداوم و مستمر بازدید اکیپی از مراکز عرضه مواد غذایی حساس توسط بازرسان بهداشت محیط تاکید کرد.

وی با اشاره به نظارت بر کار نانوایی‌ها در این ایام بیان داشت: نانوایی‌های شهرستان با دقت و حساسیت نسبت به رعایت اصول بهداشتی هر 15 روز یکبار باید بازدید شوند.

جبلی در ادامه این نشست یادآور شد: در بازدیدها یکسان‌سازی صورت گرفته تا جای اعتراضی برای متصدیان نباشد.

جبلی گفت: در شهرستان دیلم 9 نفر بازرس بهداشت محیط در کشیک‌های صبح و عصر نظارت بر اماکن عرضه و فروش مواد غذایی را انجام می‌دهند.    

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان دیلم نیز در ادامه این نشست گفت: بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس نظیر کبابی، غذاهای بیرون بر، شیرینی فروشی، رستوران‌ها با دقت نظر و ریزبینانه انجام گیرد و متصدیان متخلف به تعزیرات معرفی شوند.

فاطمه علیمرادی افزود: کلرسنجی آب در حین کشیک‌های بعد از ظهر انجام شده و گزارش کشیک‌های بعد از ظهر باید بلافاصله به ستاد شبکه ارسال شود.

علیمرادی در ادامه اظهار داشت: بازرسان در حین بازدیدها بر عدم استفاده عطاری‌ها و آجیل فروشی‌ها از قرص برنج(فسفید آلومینیوم) تاکید داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول