اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی مرکز ورامین:

3 رشته کارشناسی به دانشگاه ورامین افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی مرکز ورامین از پذیرش یک‌هزار و 200 نفر دانشجو و سه رشته کارشناسی به دانشگاه علمی کاربردی ورامین خبر داد.

3 رشته کارشناسی به دانشگاه ورامین افزوده می‌شود

محسن ممیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از پذیرش یک‌هزار و 200 نفر دانشجو و سه رشته کارشناسی به دانشگاه علمی کاربردی ورامین خبر داد و گفت: پنج رشته کاردانی ناپیوسته این دانشگاه توسط دانشگاه جامع علمی ‌ـ کاربردی تائید شده است که این رشته‌ها امور فرهنگی با گرایش فرهنگی، حقوق با گرایش علوم ثبتی، معماری با گرایش معماری شهری، حسابداری با گرایش مالی و فناوری اطلاعات با گرایش شبکه‌های کامپیوتری هستند.

مدیر آموزش دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی مرکز ورامین اظهار داشت: به این ترتیب تمام رشته‌های کاردانی موجود در مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین تمدید شده‌اند.

این مسئول آموزشی ادامه داد: علاوه بر این سه رشته، کارشناسی ناپیوسته نیز به رشته‌های موجود در این مرکز اضافه گردید که رشته طراحی معماری با گرایش طراحی بیرونی، فناوری اطلاعات با گرایش شهرداری و بازیافت این سه رشته است.

وی ظرفیت پذیرش دانشجو در هر کدام از رشته‌های ذکر شده را 150 دانشجو که 75 دانشجوی خانم و 75 دانشجوی آقا هستند، اعلام کرد و گفت: به این ترتیب هزار و 200 دانشجو ظرفیت پذیرش مهرماه دانشگاه علمی کاربردی ورامین است که این مقدار در یک مرحله ورودی در تاریخ تاسیس این مرکز علمی بی‌سابقه بوده است.

ممیزی تقویت مدیریت دانشگاهی، انسجام بیش از پیش علمی و افزایش تجهیزات و فضای دانشگاه را از عوامل این افزایش ظرفیت دانست و خاطرنشان کرد: با اضافه شدن دانشکده شماره یک در حال حاضر دانشکده‌های دانشجویان خانم و آقا از یکدیگر جدا شده و این امر علاوه بر ارتقای سطح اخلاقی و فرهنگی دانشگاه سرانه آموزشی را افزایش داده و بالندگی این مرکز علمی را سبب شده است.

مدیر آموزش دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی ارتقای سطح کیفی را هدف اصلی این مرکز علمی دانست و افزود: در حال حاضر تجهیزات فناوری اطلاعات و معماری دانشگاه علمی ـ کاربردی در منطقه بی‌نظیر بوده و در پی افزایش سطح توانمندی‌های علمی ‌ـ عملی دانشجویان مرکز هستیم.

ممیزی در پایان ارتقای سطح فرهنگی دانشجویان همراه با تفکیک جنسیتی را هدف دیگر مرکز علمی ـ کاربردی ورامین خواند و تاکید کرد: در این مرکز علمی راندمان و بازده علمی در اثر تفکیک جنسیتی ارتقا می‌یابد و اجرای موفقیت‌آمیز و پایلوت این طرح می‌تواند مدل و الگوی بسیاری از مراکز علمی داخل و خارج کشور باشد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول