اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد

راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی فیزیک و شیمی در دانشگاه آزاد خرم‌آباد

خبرگزاری فارس:‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با بیان اینکه در حال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رشته‌های جدید تحصیلات تکمیلی هستیم، گفت: تحصیلات تکمیلی رشته‌های فیزیک و شیمی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی فیزیک و شیمی در دانشگاه آزاد خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد، حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده درمراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد که در دانشکده علوم پایه برگزار شد، گفت: پایان مقطع کارشناسی بیانگر افزایش مسئولیت کسب علم و دانش دانشجویان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای دانشجویان به عنوان پله‌های ترقی جامعه اظهار داشت: در حال حاضر زمینه تحقیق و پژوهش در ایران اسلامی مهیا است، به طوری که هرکس در هر سن و شرایطی می‌تواند به سمت دانایی و علم قدم بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: دانشجویان ما باید سرلوحه آموزش و کسب علم خود را ارتقای وضعیت علمی و آگاهی بخشی بصیرت و اخلاق دانشجویی قرار دهند.

جمال‌زاده با بیان اینکه دانشکده علوم پایه واحد خرم‌آباد با رشته‌های فنی مهندسی به عنوان یک پتانسیل‌های علمی، فرصت بسیار خوبی برای توسعه علمی استان است که باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/ل۳۰

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول