اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جیرفت خبر داد

دانشگاه جیرفت مهر امسال میزبان 2000 دانشجو است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جیرفت گفت: با افزایش رشته‌های مورد نیاز در این دانشگاه مهر ماه سال جاری شاهد حضور 2 هزار نفری دانشجویان این دانشگاه هستیم.

دانشگاه جیرفت مهر امسال میزبان 2000 دانشجو است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ناصر برومند ظهر امروز در آیین بازدید نماینده مردم شهرستا‌ن‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه جیرفت اظهار داشت: هم‌اکنون با افزایش رشته‌های مورد نیاز در این دانشگاه، در راستای توسعه و ارتقا سطح آموزش گام مهمی برداشته شده است.

وی با اشاره به جذب اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه جیرفت افزود: سطح آموزشی این دانشگاه ارتقا یافته است به همین دلیل باید در راستای تأسیس دانشکده‌های مهمی از جمله باغبانی و باستان‌شناسی اقدام شود.

برومند تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات دانشگاه جیرفت، پیگیری تأسیس و راه‌اندازی دانشکده‌های تابع در شهرستان‌های جنوب کرمان از جمله کهنوج، عنبرآباد، جبالبارز و ساردوئیه است.

وی با اشاره به حضور نماینده مجلس در دانشگاه جیرفت ابراز داشت: تصویب کردن دانشکده‌ها، اخذ رشته‌های مورد نیاز، تجهیز آزمایشگاه‌ها، تقویت امور فرهنگی و ... از جمله مسائلی است که نماینده مردم می‌تواند، تحقق آن‌ها را پیگیری کند.

برومند عنوان کرد: راه‌اندازی پژوهشکده باغبانی، احداث سالن ورزشی، سلف‌سرویس جدید، استخر شنا و ساختمان مرکزی دانشگاه از جمله طرح‌های در دست اجرا هستند که برای اتمام آن‌ها نیازمند همکاری مسئولان استان و شهرستان هستیم.

وی اذعان داشت: اعطای بورس به 37 نفر در مقطع دکترا از جمله اقدامات دیگر دانشگاه جیرفت است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول