اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور

پینگ‌پنگ‌بازان دانشگاه تهران به مقام قهرمانی دست یافتند

خبرگزاری فارس: پینگ‌پنگ‌بازان دانشگاه تهران عصر امروز به مقام قهرمانی مسابقات انفرادی و دو نفره یازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور دست یافتند.

پینگ‌پنگ‌بازان دانشگاه تهران به مقام قهرمانی دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در دیدارهای امروز که در بخش انفرادی و دو نفره برگزار شد، 84 بازیکن به مصاف هم رفتند که پس از برگزاری بازی‌های مقدماتی و دور حذفی اسامی نفرات برتر به شرح زیر مشخص شد:

در بخش انفرادی افشین نوروزی از دانشگاه تهران، سعید احمدیان از پیام نور آذربایجان‌شرقی به ترتیب اول و دوم و امیرمحمد صادقی از یزد و پیمان نوروزی از ملایر به طور مشترک سوم شدند.

در بخش دو نفره نیز افشین نوروزی و فرزین توکلیان از تهران، امیر محمدصادقی و محمدهادی صادقی از یزد به مقام‌های برتر دست یافتند و رسول یوسفیان و مرتضی ملک‌نیا از اصفهان و محسن بهنام و حمید نجف‌وند از دانشگاه تهران به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

پیش از این در بخش تیمی این رشته تیم‌های تهران و پیام‌نور آذربایجان‌شرقی به ترتیب اول و دوم شده و تیم‌های یزد و اصفهان مشترکان به مقام سوم دست یافته بودند.

این مسابقات با حضور 16 تیم از صبح چهارشنبه آغاز شده بود.

تیم بدمینتون دانشگاه شیراز نیز قهرمان رقابت‌های المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در ارومیه شد.

در دیدار پایانی این مسابقات که عصر امروز برگزار شد تیم شیراز با پیروزی سه بر دو در برابر دانشگاه امام رضا(ع) قهرمان این دوره از المپیاد شناخته شد.

دو تیم تهران و ارومیه مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در ادامه مسابقات انفرادی در سالن شهید رجایی ارومیه پیگیری شد و در پایان فرهاد کاظم‌پور از یزد و کسری اصولی از شیراز به دیدار نهایی راه یافتند.

در این بخش سعید بابیانی و سعید چاکری مقام سوم مشترک انفرادی را به خود اختصاص دادند.

در دیدارهای دو نفره نیز محمد مطیع و سعید سعادت از تهران و محسن خاورزاده و محمد بای از اصفهان به دیدار نهایی راه یافتند و از صبح فردا برای تعیین مقام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های یازدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح روز چهارشنبه با حضور سه هزار و 500 ورزشکار در 12 رشته ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو میدانی، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی آغاز و به مدت 10 روز در ارومیه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول