اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

امسال 5 همایش ملی در دانشگاه ملایر برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر از برگزاری پنج همایش ملی در دانشگاه ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: همه این همایش‌ها با هدف ارتقای جایگاه علم و معنویت برگزار شده است.

امسال 5 همایش ملی در دانشگاه ملایر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی بعد از ظهر امروز در همایش ملی مهندسی مواد در دانشگاه ملایر با بیان اینکه قرن 21 قرن انفجار اطلاعات و شاه‌‍‌‌راه‌های اطلاعاتی است، افزود: در این وادی اطلاعات افراد به صورت دیجیتالی با هم ارتباط دارند.

وی ادامه داد: دانشمندان و عالمان گذشته در راه علوم بسیار تلاش کرده و دانش‌ها را برای مردم به جا گذاشته‌اند که وظیفه همه ما شناخت راه و روش این دانشمندان و قدرشناسی از این عالمان است.

رئیس دانشگاه ملایر تصریح کرد: اطلاعات و علم و دانش باید ما را به سوی خرد و فهم رهنمون کند و به جایی برسیم که از اعماق دل خدا را درک کنیم و در واقع مسیر علم راه رسیدن به راز هستی باشد.

وی افزود: ما باید بدانیم هدفمان از خلقت چیست و چند صباحی را که در دنیا زندگی می‌کنیم فقط برای رسیدن به امیال و آرزوهای شخصی و دنیوی نباشد بلکه از چیزهایی که خداوند به ما در این دنیا عطا کرده در راه رسیدن به خدا و خدمت به خلق خدا استفاده کنیم.

امانی عنوان داشت: برگزاری این همایش‌ها و برنامه‌ها برای حرکت در مسیر موفقیت و پیشرفت همراه با معنویت و پی بردن به اسرار هستی است و ما باید با کشف این اسرار به عظمت خدا پی ببریم.

وی از برگزاری پنج همایش ملی در دانشگاه ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: همه این همایش‌ها با هدف ارتقای جایگاه علم و معنویت و با حضور اساتید و دانشجویان از دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه ملایر برگزار شده که با استقبال خوبی همراه بوده و امیدواریم با رشد و توسعه دانشگاه به جایگاه بالاتر از این زمینه‌ها برسیم.

دبیر همایش ملی مهندسی مواد نیز گفت: از پنج ماه گذشته استارت همایش ملی مهندسی مواد در شهرستان زده شد که محورهای همایش با موضوعات "روش‌های نوین در فناوری مواد، روش‌های ارزیابی خواص مواد و روش‌های ساخت نوین مواد و..." به صورت فراخوان ارائه شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

محمدصادق عبدی افزود: در این راستا 203 مقاله به دبیرخانه همایش از سراسر کشور ارسال شد که بعد از بررسی و پالایش اولیه 175 مقاله به کمیته داوری راه یافت.

وی عنوان داشت: بعد از بررسی کمیته داوری 22 مقاله به صورت سخنرانی و 96 مقاله نیز به صورت پوستر برای همایش پذیرفته شد.

در پایان این مراسم نیز بعد از ارائه مقالات برتر و سخنرانی چند تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در خصوص مواد از برگزیدگان این همایش تقدیر شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول