اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان خبر داد

اخذ مجوز 16 رشته جدید کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پیام‌نور لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از اخذ مجوز 16رشته جدید کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داد.

اخذ مجوز 16 رشته جدید کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پیام‌نور لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور لرستان، حسن علیزاده با بیان اینکه مجوز 16 رشته جدید کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه اخذ شده گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است، سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور با راه‌اندازی رشته‌های ادبیات عرب، تاریخ، مهندسی کشاورزی گرایش زراعت، مدیریت دولتی، زمین شناسی گرایش تکنو تیک، زبان و ادبیات فارسی، فیزیک، روان شناسی، علوم دامی، مهندسی برق قدرت، ریاضی، اقتصاد و فقه در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته زمین شناسی گرایش تکنوتیک و مدیریت دولتی در مقطع دکترا و همچنین کارشناسی روابط عمومی موافقت کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه بنابر مصوبه وزارت علوم برای اخذ مجوز رشته‌های کارشناسی ارشد باید دو استادیار داشته باشیم که وزارت علوم شرایط خاصی را برای پیام‌نور در نظر گرفت و ما هم بر اساس همین شرایط  خاص صدور مجوز رشته‌های مورد نظر را از وزارت علوم درخواست کرده‌ایم و در حال حاضر منتظر مصوبه شورای گسترش برای پذیرش دانشجو هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: با توجه به اینکه سرفصل دروس برخی از رشته‌ها در حال تغییر است، وزارتخانه مجوز کارشناسی ارشد را به این رشته‌ها نمی‌دهد به همین دلیل برخی رشته‌های پیشنهادی دانشگاه از لیست حذف شدند.

وی ابراز امیدواری کرد که با صدور مجوز بخشی از این رشته‌ها هم بتوانیم تحصیلات تکمیلی را در این دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

علیزاده ادامه داد: ما به طور جدی پیگیر راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی بوده‌ایم و مجوز هم از دانشگاه پیام‌نور گرفته‌ایم، در سال‌های گذشته این اتفاق رخ نداده اما مطمئن باشید که کارشناسی ارشد را در پیام‌نور راه‌اندازی می‌کنیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول