اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن:

26 واحد تجاری متخلف در بومهن پلمپ شد

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از اجرای قانون و پلمپ 26 واحد تجاری متخلف در این شهر خبر داد.

26 واحد تجاری متخلف در بومهن پلمپ شد

محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: واحد اجرائیات شهرداری بومهن فعالیت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات واحد اجرائیات شهرداری بومهن می‏توان به 380 مورد ابلاغ اخطار بررسی کمیسیون ماده 100، 50 مورد ابلاغ اخطار تجدید نظر کمیسیون ماده 100، 17 مورد مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی و دو مورد جمع‏آوری دکه‏های متروکه اشاره کرد.

آهنگران اضافه کرد: علاوه بر این، 15 مورد ارسال ابلاغ‏های قانونی برای تغییر کاربری در سطح شهر و پیگیری پنج مورد درگیری کارکنان با عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز نیز در ردیف دیگر اقدامات واحد اجرائیات شهرداری بومهن قرار می‏گیرد.

شهردار بومهن با اشاره به عملکرد واحد درآمد این نهاد نیز خاطرنشان کرد: واحد درآمد شهرداری بومهن یکی از فعال‏ترین واحدهای شهرداری است.

وی ادامه داد: این نهاد در طول روز بیشترین متقاضی را در خود پذیرا بوده و خدمات شایسته‏ای را به مردم ارائه می‏دهد.

آهنگران اضافه کرد: وصول کامل اعتبارات بودجه سال 90 و نصب و راه‏اندازی سامانه رایانه‏ای صدور فیش‏های بانکی و فیش تسویه حساب عوارض خودرو از جمله اقدامات واحد درآمد شهرداری بومهن است.

شهردار بومهن افزود: علاوه بر این، ایجاد هماهنگی با اداره مالیات بر ارزش افزوده و وصول نزدیک به 13 میلیارد ریال از صنوف مشمول قانون و محاسبه نزدیک به 40 هزار مترمربع از عوارض بنای ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی نیز از دیگر اقدامات این بخش است.

وی ادامه داد: خداوند را شاکرم که در سایه الطاف بی‏کران خود و در پرتو نظام مقدس اسلامی ما را زیر چتر ولایت رهبر فرزانه انقلاب قرار داده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول