اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

برخی از فعالیت‎های شهرداری گرگان در انحصار گروه‎های خاص است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برخی از فعالیت‎های شهرداری در حوزه‎های مختلف به انحصار گروه و اشخاص خاصی درآمده است که این موضوع باید ساماندهی شود.

برخی از فعالیت‎های شهرداری گرگان در انحصار گروه‎های خاص است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین اظهار داشت: واگذاری فعالیت‎ها و خصوصی‎سازی برخی از بخش‎های حوزه شهرداری نباید محدود به افراد و گروه‎های مشخص شود بلکه باید شرایطی را ایجاد کرد که همه افراد و گروه‎های علاقه‎مند دارای صلاحیت بتوانند در آن مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‎ها باید خدمات و فعالیت‎های خود را گونه‎ای به مردم ارائه کنند که تسهیل‎گر امور مردم باشند اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع در شهرداری برون‎سپاری فعالیت‎ها می‎تواند فرصت با ارزشی برای تأمین منابع اجرای فعالیت‎های شهرداری محسوب شود.

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر گرگان یادآور شد: خصوصی‎سازی و واگذاری فعالیت‎ها به شهرداری کمک می‎کند تا به طور دقیق‎تر به بحث خدمت‎رسانی به مردم بپردازند که البته این موضوع باید در چارچوب قوانین و مقررات و با نظارت جدی انجام شود.

گرزین در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می‎رود شهرداری گرگان در قراردادهای منعقد شده خود با افراد و شرکت‎ها برای انجام امور مرتبط تجدیدنظر کند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول