اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تویسرکان خبر داد

طلب 80 میلیارد ریالی شهرداری از ادارات و مردم تویسرکان

خبرگزاری فارس: شهردار تویسرکان از طلب 80 میلیارد ریالی دستگاه‌های عامل و عموم مردم بابت عوارض ساخت‌ و ساز و امور اداری به شهرداری تویسرکان خبر داد.

طلب 80 میلیارد ریالی شهرداری از ادارات و مردم تویسرکان

عزیزالله مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد خودگردان و مردمی است، اظهار داشت: شهرداری برای تأمین هزینه‌های شهرداری نیازمند کمک و مشارکت مستقیم مردم است.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض‌های شهری باید به یک فرهنگ در بین شهروندان مبدل شود، یادآور شد: در پروسه 10 سال گذشته مردم و دستگاه‌های عامل مبلغ 80 میلیارد ریال به علت عدم پرداخت عوارض در حوزه‌های اداری، تجاری و مسکونی و.. .بدهکار شهرداری تویسرکان هستند.

شهردار تویسرکان با تأکید بر اینکه شهرداری باید به بیش از 300 نوع کار که قانون برای این نهاد تعریف کرده، پاسخ دهد، تصریح کرد: برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان در حوزه‌های متفاوت هزینه‌های هنگفتی لازم است که در صورت پرداخت عوارض به موقع، بخش عظیمی از مسائل شهر رفع خواهد شد.

وی در ادامه بودجه و اعتبار پیش‌بینی شده سال جاری شهرداری را 50 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: از مجموع بودجه شهرداری 49 درصد در بخش عمرانی و 51 درصد در امور جاری صرف خواهد شد.

مالمیر ابراز داشت: با توجه به موقعیت خاص شهر تویسرکان و عدم وجود راه‌های ارتباطی و افزایش وسایل نقلیه نیاز به تملک املاک واقع در طرح‌ها، بازگشایی خیابان‌ها در اولویت قرار دارند و بر همین اساس‌ 22 درصد بودجه امسال به این حوزه اختصاص یافته است.

وی افزود: یکی از مهمترین طرح‌های تملک بازگشایی خیابان 18 متری پشت بیمارستان ولیعصر شهرستان است که در صورت بازگشایی این مسیر، بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی ورودی و خروجی وسایط نقلیه سنگین و سبک به داخل شهر بر طرف می‌شود.

شهردار تویسرکان در پایان سخنان خود اضافه کرد: تا پایان سال جاری 30 دستگاه تاکسی در راستای تسهیل و تسریع‌بخشی به امور جابجایی مسافر به ناوگان حمل و نقل شهرستان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول