اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کوهنوردی استان اصفهان:

شهرداری اصفهان با هیئت کوهنوردی همکاری بهتری داشته باشد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: هیئت کوهنوردی استان اصفهان در برنامه‌های کوه‌پیمایی دوشنبه خود در کوه صفه نیاز به امکانات نداشته اما توقع دارد که همکاری شهرداری اصفهان با این هیئت بیشتر از گذشته باشد.

شهرداری اصفهان با هیئت کوهنوردی همکاری بهتری داشته باشد

مصطفی عباسی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در روز دوشنبه هر هفته برنامه صعود علاقه‌مندان به کوه صفه با حضور یک مربی از طرف هیئت کوهنوردی استان اصفهان اجرا می‌شود که در این برنامه ورزشی، ساعت چهار برای بانوان و ساعت 4.30 دقیقه نیز برای آقایان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به  نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان تصریح کرد: آخرین برنامه هیئت کوهنوردی استان اصفهان کوه‌پیمایی در دره بی‌بی سیلان است که این برنامه در جمعه پیش‌رو در نظر گرفته شده است.

دبیر هیئت کوهنوردی استان اصفهان با بیان اینکه در کوه‌پیمایی دره بی‌بی‌ سیلان که در 40 کیلومتری بالای سمیرم قرار دارد، ساعت حرکت از 6 بامداد از دروازه تهران و ساعت 6.30 نیز از دروازه شیراز در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: هزینه این برنامه 12 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی در مورد برنامه‌های هیئت کوهنوردی استان اصفهان در ماه مبارک رمضان گفت: به دلیل احترام به این ماه، سایر برنامه‌های هیئت کوهنوردی به غیر از یک صعود شبانه به قله کرکس تعطیل می‌شود.

عباسی ادامه داد: صعود به قله کرکس در عصر پنجشنبه و با توجه به باطل نشدن روز افراد شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول