اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

شهرداری گرگان عملکرد خود را به صورت شفاف ارائه کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان از شهرداری گرگان خواست گزارش عملکرد خود را طی پنج سال گذشته به صورت شفاف و دقیق در بخش‎های مختلف ارائه کند.

شهرداری گرگان عملکرد خود را به صورت شفاف ارائه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، ذبیح‎الله میقانی در چهارصد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی با اشاره به اینکه در آخرین سال فعالیت دوره سوم شورا به سر می‎بریم اظهار داشت: شهروندان حق دارند با فعالیت‎ها و اقدامات شهرداری و شورای شهر در حوزه‎های مختلف آشنا شوند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه طی سال‎های اخیر گزارش‎های پراکنده و موردی از فعالیت‎های شهرداری ارائه شده است اظهار داشت: ارائه گزارش شفاف و دقیق ضمن آگاه‎سازی شهروندان از فعالیت‎های انجام شده موجب اعتمادسازی و مشارکت‎طلبی شهروندان نیز در طرح و برنامه‎های شهرداری می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه طی چند سال گذشته طرح و برنامه‎های خوبی در سطح شهر اجرا شده است، بهره‎برداری از المان میدان بسیج، دیواره‎سازی رودخانه‎ها، نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ... بخشی از فعالیت ارزنده شهرداری در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر گرگان است.

میقانی در پایان ایجاد زیرساخت‎های شهری را یکی از مهمترین فعالیت‎های شهری عنوان کرد که سهم بسزایی از بودجه و اعتبارات شهرداری را به خود اختصاص می‎دهد و موجب صرف هزینه‎های کلان در این بخش می‎شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول