اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان

تیم خراسان رضوی قهرمان آمادگی جسمانی شد

خبرگزاری فارس: تیم خراسان رضوی قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان را از آن خود کرد.

تیم خراسان رضوی قهرمان آمادگی جسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم خراسان رضوی قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان را از آن خود کرد.

رقابت‌های آمادگی جسمانی بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور که با حضور 45 نفر در قالب 10 تیم به مدت سه روز در چهار آیتم بارفیکس ایستاده، دراز و نشست، دو سرعت 60 متر و ایستگاهی در پیست دوومیدانی استادیوم شهدای قدس و همچنین سالن تختی شهرک بهشتی همدان انجام شد با قهرمانی تیم خراسان رضوی خاتمه یافت.

محمد حبیبی‌فر از گیلان، اسماعیل رنجبر از فارس و ابوذر جزینی از اصفهان در آیتم بارفیکس ایستاده اول تا سوم شدند.

در آیتم دراز و نشست علیرضا نامدار از خراسان رضوی به قهرمانی رسید، حسن رضازاده از گیلان دوم شد و محمدرضا شهیدی از اصفهان به جایگاه سومی بسنده کرد.

فرهاد غریب‌وند و جهانبخش یوسفی‌نیا از اصفهان و جلال یاری از همدان جایگاه‌های اول تا سوم آیتم ایستگاهی را به خود اختصاص دادند.

در دو سرعت 60 متر نیز علیرضا نامور از خراسان رضوی قهرمان شد و محمد لطیفی از خوزستان و جلال یاری از همدان دوم و سوم شدند.

در مجموع رقابت‌های چهار آیتم انفرادی محمد حبیبی‌فر از گیلان اول شد، علیرضا نامور از خراسان رضوی به مقام دومی رسید و اسماعیل رنجبر از فارس در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش تیمی تیم خراسان رضوی قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های اصفهان و همدان نیز پس از تیم خراسان رضوی به مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

تیم گیلان نیز در پایان این رقابت‌ها به عنوان تیم اخلاق بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور معرفی شد.

این مسابقات با حضور عباس میرزایی به عنوان ناظر از انجمن آمادگی جسمانی وزارت آموزش و پرورش، علی کاشانی‌نیا داور از تهران، باقر جنتی سرپرست فنی، محمود حسام سرداور و خداداد برزگر مسئول فنی به همراه 10 داور بومی و استانی انجام شد.

گفتنی است به افراد اول تا سوم آیتم‌های انفرادی حکم قهرمانی و جایزه نقدی، به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی و به تیم برتر اخلاق کاپ اخلاق اهدا شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول