اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمانشاه خبر داد

40 هزار عضو رسمی در هیئت آمادگی جسمانی استان

خبر‌گزاری فارس‌: رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمانشاه گفت: هیئت آمادگی جسمانی 40 هزار عضو رسمی دارد که همگی دارای کارت بیمه ورزشی هستند.

40 هزار عضو رسمی در هیئت آمادگی جسمانی استان

رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هیئت آمادگی جسمانی استان کرمانشاه در رده هفتم کشوری قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیئت آمادگی جسمانی در زمان استاندار قبلی استان در رده 25 قرار داشته است تصریح کرد: سعی ما بر این است با توجه به موقیعت کرمانشاه رتبه بهتری را نسبت به سال 89 کسب کنیم.

عزیزی ادامه داد: سال گذشته 4 هزار عضو رسمی در هیئت داشتیم که این اعضا کارت بیمه ورزشی نیز دارا هستند.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان یادآور شد: از لحاظ آموزشی هیئت آمادگی جسمانی نخستین هیئت و از نظر عضوگیری سومین هیئت برتر استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به برگزای کلاس‌های مربیگری آمادگی جسمانی بانوان، مربیگری ایروبیک‌، کلاس کارگاهی استپ برای نخستین بار در استان و کلاس کار با دستگاه بانوان و... اضافه کرد: کلاس طراحی تمرین ایروبیک برای تمام شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه نیز در بهمن‌ماه در بخش بانوان برگزار شد.

رضا عزیزی گفت: 900 مربی در استان کرمانشاه در رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار کلاس مربیگری را باحضور استان‌‌‌های همدان‌، کردستان‌، ایلام و لرستان با مرکزیت کرمانشاه برگزار کردیم خاطر‌ نشان کرد: برگزاری این کلاس‌ها در استان یک موقعیت خوب برای کرمانشاه است.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمانشاه اظهار کرد: نبود اسپانسر برای رشته‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک استان مشکلی است که با آن مواجه هستیم‌.

وی یادآور کرد: به دلیل اینکه رشته‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک به صورت آزاد برگزار می‌شود در مقابل اسپانسرها نیز تمایلی به سرمایه‌گذاری در این رشته ورزشی ندارند.

عزیزی اظهار کرد: در کرمانشاه چهار رشته از زیر مجموعه رشته‌های ایروبیک شامل همگانی‌، ماراتن‌، استپ و پارکر اجرا می‌شود که در استان پارکر از استقبال بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه پارکر مسابقه رسمی ندارد تصریح کرد: مسابقات آن به‌صورت همایشی و نمایشی است و استان کرمانشاه در این رشته در رده اول و دوم کشور قرار دارد‌.

عزیزی در پایان گفت: اگر مشکلات مالی این هیئت حل شود می‌توان مشکلات دیگر رشته‌ها‌ی ایروبیک نیز در استان را برطرف کرد.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول