اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه تندرستی شهروند مشهد تاکید کرد

بومی‌سازی فاکتورهای آمادگی جسمانی شهروندان مشهدی

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه تندرستی شهروند مشهد گفت: پایگاه تندرستی شهروند هنجارهای فاکتورهای آمادگی جسمانی وابسته به سلامت شهروندان مشهدی را بومی می‌کند.

بومی‌سازی فاکتورهای آمادگی جسمانی شهروندان مشهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، مدیر پایگاه تندرستی شهروند با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت تست‌های ورزشی و استانداردهای آن در سلامتی شهروندان، پایگاه تندرستی شهروند در حال بومی سازی هنجار فاکتورهای آمادگی جسمانی وابسته به سلامت شهروندان مشهدی است.

مهدی زنگنه ادامه داد: نورم‌ها و هنجارهایی که اکنون در تمامی اندازه‌گیری‌های سلامت استفاده می‌شود مربوط به کالج طب ورزشی آمریکا است که با نوع آب و هوا و شاخص‌های بدنی (آنتروپومتریکی) شهروندان آمریکایی همخوانی دارد، که قاعدتا این نورم‌ها باید متناسب با شهروندان مشهدی برگردان شود.

زنگنه تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف تقریبا یکسال زمان نیاز داریم تا تقریبا 10هزار نفر از شهروندان مشهدی به پایگاه تندرستی شهروند مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار گیرند.

مدیر پایگاه تندرستی شهروند مشهد خاطرنشان کرد: این پایگاه اکنون در مجموعه ورزشی پارک ملت مشهد دایر است که آقایان در روزهای زوج و بانوان در روز‌های فرد می‌توانند با گرفتن وقت قبلی از خدمات این پایگاه و مشاوره‌های ورزشی استفاده کنند.

وی افزود: پایگاه تندرستی شهروند مشهد در دهه فجر سال‌جاری رسما افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول