اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان خبر داد

برگزاری نخستین همایش تناسب اندام با آمادگی جسمانی و تغذیه سالم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: نخستین همایش تناسب اندام با آمادگی جسمانی و تغذیه سالم توسط هیئت آمادگی جسمانی در 30 دی‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش تناسب اندام با آمادگی جسمانی و تغذیه سالم
سهیلا دستگردی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این همایش را هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان با همکاری کلینیک تخصصی سلامت ایرانیان و سپاهان اصفهان برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: این همایش ویژه مربیان درجه سه به بالای ایروبیک و آمادگی جسمانی برگزار می‌شود که یک بخش آن به صورت آزاد برگزار می‌شود که هر ورزشکار ایروبیک علاقه‌مند می‌تواند در آن شرکت کند.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان بیان داشت: در این کلاس‌ها سه کارگاه تخصصی تغذیه، ورزش و روان‌شناسی برگزار می‌شود که از وجود سه نفر از متخصصین خوب استان دعوت به عمل آمده و محل برگزاری آن کلینیک تخصصی سلامت سپاهان واقع در خیابان دقیقی و از ساعت هشت تا یک است.
وی هم‌چنین به برنامه‌های هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در روز 12 بهمن‌ماه این برنامه‌ها به مناسبت ورود حضرت امام خمینی (ره ) با غبارروبی مزار شهدا آغاز می‌شود.
دستگردی هم‌چنین تصریح کرد: از 11 تا 13 بهمن‌ماه سال‌جاری کلاس مربی‌گری درجه سه برایتونیک که یکی از زیر شاخه‌های رشته ایروبیک است برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برای نخستین بار در ایران در روز چهاردهم بهمن و با حضور نماینده فدراسیون مسابقه ماراتن برایتونیک برگزار می‌شود.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان اضافه کرد: از 12 بهمن‌ماه برای نخستین بار جشنواره صنایع دستی توسط شهرستان‌ها ویژه برایتونیک برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: از 16 بهمن رقابت‌ها آغاز می‌شود که رقابت‌های آمادگی جسمانی شهرستان‌های تابعه و همچنین مسابقات آمادگی جسمانی مردان، فستیوال پارکور، ایروبیک حرفه‌ای قهرمانی مردان، مسابقات ایروبیک بانوان شهرستان‌ها و استان‌ها و هم‌چنین همایش بزرگ ایروبیک بانوان را نیز داریم که در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول