اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت بیش از 80 بانوی ورزشکار

برترین‌های آمادگی جسمانی بانوان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم از معرفی افراد برتر پیکارهای آمادگی جسمانی قهرمانی قم در تمام رده‌های سنی خبر داد.

برترین‌های آمادگی جسمانی بانوان قم معرفی شدند

اسماعیل زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های آمادگی جسمانی بانوان قهرمانی استان قم به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان، به همت هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم با همکاری بسیج و شهرداری قم و با شرکت بانوان ورزشکار از نقاط مختلف استان قم در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان شهر مقدس قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها شاهد استقبال کم‌نظیر بانوان علاقه‌مند به آمادگی جسمانی و ایروبیک و ورزشکاران فعال در این رشته بودیم و حتی از شهرهای تابعه نیز تیمی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شده بود.

دبیر هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در امر برگزاری این دوره از مسابقات بانوان ورزشکار شرکت‌کننده در تلاش برای کسب عناوین برتر در پنج رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات در رده‌های سنی 15 تا 19 سال، 20 تا 24 سال، 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال و 40 تا 45 سال رقابتی نزدیک برای کسب عناوین برتر با یکدیگر داشتند.

زند در ادامه به برترین‌های رده‌های سنی مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در رده سنی 15 تا 19 سال این پیکارها نجلا حسینی بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی بانوان قم جام آزادسازی خرمشهر شد، در حالی که در این رده سنی سارا جانی مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: در رده سنی 20 تا 24 سال پیکارهای آمادگی جسمانی بانوان قم، زینب عباسی بهترین عملکرد را در مقایسه با دیگر شرکت‌کنندگان داشت و بدین ترتیب به مقام قهرمانی دست یافت، این در حالی است که در این رده سنی مقام دوم را سمیرا اسماعیل‌زاده از آن خود کرد.

دبیر هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم افزود: در رده سنی 25 تا 29 سال خدیجه خوشرو با ثبت بهترین عملکرد بالاتر از سایر رقبای خود در این رده سنی به مقام نخست رسید و قهرمان شد، در این رده سنی فاطمه آمری مقام دوم را به خود اختصاص داد.

وی ابراز کرد: در رده سنی 30 تا 34 سال لیلا قاسمی به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، در حالی که در همین رده سنی معصومه فاضل مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و برترین‌های این رده سنی بدین شکل معرفی شدند.

زند عنوان داشت: در رده سنی 35 تا 39 سال مسابقات آمادگی جسمانی بانوان قم اکرم عیسی‌آبادی به مقام نخست و عنوان قهرمانی رسید و زهرا رضایی دوم شد، در حالی که عنوان قهرمانی رده سنی 40 تا 45 سال را سیده اعظم حسینی کسب کرد و فرزانه کریمی نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول