اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان:

تبدیل فدراسیون آمادگی جسمانی به انجمن غیر کارشناسانه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: به طور حتم در تبدیل فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک به انجمن و به دنبال آن تبدیل هیئت به کمیتهu کوچک‌ترین تفکر کارشناسی شده‌ای صورت نگرفته است.

تبدیل فدراسیون آمادگی جسمانی به انجمن غیر کارشناسانه است

سهیلا دستگردی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: سلیقه‌های شخصی به طور حتم کمر ورزش‌های کشور را به زمین می‌زند که این زمین‌خوردگی را در فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک به سهولت می‌توان دید.

وی با بیان اینکه هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک از جمله هیئت‌هایی است که توانسته در جامعه اسلامی، بخشی از قانون اساسی را در ارتباط با ترویج ورزش به زیبایی به منصه ظهور برساند، تصریح کرد: این هیئت مظلومانه به انزوا کشیده شده است.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک پس از فوتبال رتبه دوم را در سطح کشور از نظر آمار مخاطبان از آن خود کرده است که به طور حتم مقامات وزارت ورزش و جوانان از آن بی‌خبر هستند.

وی افزود: با توجه با تأکید‌های رهبر معظم انقلاب برای حضور موثر بانوان در فعالیت‌های اجتماعی، هیئت ایروبیک و آمادگی جسمانی توانسته است 70 درصد اعضای خود را از بانوان علاقه‌مند ورزشی تشکیل دهد، حال با این همه تلاش‌های موثر، مسئولان وزارت ورزش به جای قدردانی با تصمیمات عجولانه خود تیشه به ریشه این رشته‌های ورزشی می‌زنند.

دستگردی تاکید کرد: مسئولان ورزشی در قبال مردم باید جواب‌گوی اعمال خود باشند و به طور حتم با زمین خوردن بسیاری از ورزش‌ها چنین مقاماتی هیچ‌ گاه قادر نیستند جواب‌های قانع کننده‌ای در برابر میلیون‌ها علاقه‌مند ورزشی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: با اینکه هنوز دستور رسمی برای تبدیل هیئت آمادگی جسمانی و رفتن این هیئت زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی صادر نشده است اما از هم‌اکنون می‌توان آینده شومی را برای این دو رشته ورزشی پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول