اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا زمان تعیین تکلیف نهایی

هیئت آمادگی جسمانی کمیته مستقل است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا زمان تعیین تکلیف نهایی، هیئت‌ آمادگی جسمانی استان اصفهان به صورت کمیته مستقل فعالیت می‌کند.

هیئت آمادگی جسمانی کمیته مستقل است

کامران ارباب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تاکنون دستورالعملی از سوی وزارت ورزش و جوانان در مورد هیئت آمادگی جسمانی ارسال نشده تا وضعیت فعالیت این هیئت و حدود اختیارات رئیس آن مشخص شود.

وی با اشاره به تصمیم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تبدیل فدراسیون آمادگی جسمانی به انجمن بیان داشت: پس از چند ماهی که از این تصمیم می‌گذرد، هنوز وضعیت هیئت‌های استانی مشخص نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در حال حاضر هیئت آمادگی جسمانی استان اصفهان در قالب یک کمیته مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اما پس از ابلاغ تصمیم وزارت خانه ورزش و جوانان، این کمیته با شرایط جدید فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته آمادگی جسمانی استان اصفهان زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی باید قرار بگیرد، تصریح کرد: جزییات بیشتر این موضوع و اینکه اموال هیئت سابق باید به هیئت ورزش همگانی انتقال پیدا کند یا حساب‌های این کمیته مستقل باشد، هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فارس، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان، سه فدراسیون پرورش اندام، کونگ‌فو و آمادگی جسمانی به انجمن تبدیل شدند که پس از اعتراض‌های صورت گرفته، انجمن شدن کونگ‌فو و پرورش اندام منتفی شد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول