اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان ایلام:

نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی انتخابی بانوان ایلام معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون ورزش و جوانان استان ایلام گفت: نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی انتخابی بانوان ایلام معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی انتخابی بانوان ایلام معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام شهناز قبادی ظهر امروز در حاشیه اتمام این رقابت‌ها به خبرنگاران اظهار داشت: 40 بانوی ورزشکار از شهرستان‌های آبدانان، دهلران، دره‌شهر، ایوان، شیروان‌چرداول و ایلام برای انتخاب نفرات برتر با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها معصومه حسینی در رده سنی 29 سال، پرورکاکا در رده سنی 34 سال، ثریا نچان در رده سنی 39 سال، نوریه فیلی در رده سنی 44 سال، گلی رحمانی در رده سنی 49 سال به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها دست یافتند.

این مسئول اضافه کرد: این مسابقات با هدف شناسایی بانوان ورزشکار در رشته آمادگی جسمانی برای شرکت در رقابت‌های قهرمان کشوری در ایلام برپا شده است.

وی ادامه داد: از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها جوایز نفیسی اهدا و از آنان تقدیر به عمل آمد.

معاون اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: به زودی لیست اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به فدراسیون آمادگی جسمانی جمهوری اسلامی ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: زمان و مکان مسابقات قهرمان کشوری آمادگی جسمانی بانوان نیز به زودی از رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

در حال حاضر 500 ‬ورزشکار سازمان‌یافته زن و مرد در هیئت آمادگی جسمانی استان ایلام عضویت داشته و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول