اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

10 هزار ورزشکار قمی در رشته آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: نزدیک به 10 هزار ورزشکار بیمه شده آمادگی جسمانی در قم فعالیت می‌کنند و این نشان دهنده حضور یک سوم جمعیت ورزشکاران سازمان یافته در هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک است.

10 هزار ورزشکار قمی در رشته آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنند

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان قم فعالند و توسعه ورزش در سال‌های اخیر نقش تأثیرگذاری در جذب حداکثری مردم به ورزش داشته است. 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه بیشتر به توسعه ورزش همگانی در کشور، گفت: بیان ارزشمند ایشان مسیر روشنی را پیش روی متولیان ورزش و جوانان و دستگاه ورزش کشور قرار داد تا در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم تلاش کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که توسعه ورزش همگانی در بین مردم برای این اداره کل دارد، این موضوع بسیار قابل اهمیت است و در واقع با توجه به نزدیکی که رشته‌های‌ آمادگی جسمانی و ایروبیک با فعالیت‌های ورزش همگانی دارند، توجه بیشتر به امکانات و تجهیزات این رشته‌ها موجب افزایش جذب مردم به ورزش می‌شود و این یک موفقیت بزرگ در راستای توسعه همگانی ورزش است. 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت نزدیک به 10 هزار ورزشکار بیمه شده آمادگی جسمانی در قم نشان می‌دهد که نزدیک به یک سوم جمعیت ورزشکاران سازمان یافته در رشته‌های ورزشی مختلف در قم، متعلق به هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک است.

جهان‌بینی افزود: سلامت و پویایی جامعه در گرو اهمیت و حضور مستمر افراد جامعه در فعالیت‌های ورزشی است و اگر از پرداختن و توجه به ورزش غفلت شود هزینه‌های زیادی به جامعه تحمیل شده و علاوه بر تهدید سلامت جامعه، تندرستی افراد را تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: نقش ورزش در سلامتی افراد جامعه در هر رده‌ سنی یک امر اثبات شده است و این مهم بیش از همه در سلامت بانوان تأثیرگذار است و از اینکه مردم استان قم به خوبی اهمیت ورزش را درک کرده و به برنامه‌های متنوع ورزش همگانی روی خوش نشان می‌دهند، بسیار خوشحالیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از برپایی پایگاه‌های ورزش صبحگاهی در قم خبر داد و افزود: پایگاه‌های ورزش صبحگاهی با هدف ایجاد فضا و بستر مناسب برای برپایی برنامه‌های ورزش همگانی در نقاط مختلف استان قم اعم از فضای سبز، پارک‌ها و بوستان‌ها برپا شده است.

وی تأکید کرد: امروزه بحث ضرورت و اهمیت پرداختن به ورزش بر همگان روشن شده و بین همه جوامع این امر به عنوان یک اصل مطرح شده است، ضمن اینکه ورزش همگانی نشاط جامعه و بهره‌وری بیشتر را برای جامعه به ارمغان می‌آورد. 

جهانبینی گفت: با برنامه‌ریزی که صورت داد‌ه‌ایم،‌ تلاش می‌کنیم علاوه بر برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی در سال جاری، برنامه‌های متنوع دیگری را نیز که زمینه حضور حداکثری مردم استان قم در ورزش همگانی را فراهم می‌کند، ایجاد کنیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول