اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت آمادگی جسمانی قم خبر داد

برگزاری همایش بزرگ آمادگی جسمانی بانوان در قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم از برگزاری همایش بزرگ آمادگی جسمانی ویژه بانوان در قم خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ آمادگی جسمانی بانوان در قم

کاظم عزیزخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم همانند سایر هیئت‌های ورزشی همایش بزرگ آمادگی جسمانی بانوان قم را به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در قم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم، این همایش با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری قم با شرکت بانوان ورزشکار این رشته در رده‌های سنی 15 تا 45 سال برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها ابراز کرد: این مسابقات روز چهارشنبه سوم خرداد ماه از ساعت 9 صبح در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود و در آن بانوان ورزشکاران بخش‌های تابعه قم نیز حضور دارند.

وی در ادامه بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: این مهم در راستای تحقق فرمایش ارزشمند رهبر معظم انقلاب با جدیت مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان به هیئت‌های ورزشی استان قم است.

عزیزخانی تصریح کرد: ورزش آمادگی جسمانی و ایروبیک از جمله رشته‌هایی است که ارتباط مستقیم با امر ورزش همگانی دارد و به همین دلیل در کنار فدراسیون و هیئت‌های ورزش همگانی در کشور، فدراسیون و هیئت‌های آمادگی جسمانی نیز می‌توانند کمک شایانی به توسعه ورزش همگانی داشته باشند.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک همچنین اظهار داشت: یکی از اهداف هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک افزایش سلامت عمومی افراد جامعه است که به دنبال تحقق این هدف مهم از طریق برگزاری مسابقاتی در این سطح هستیم.

وی اضافه کرد: این نخستین بار نیست که در استان قم مسابقات آمادگی جسمانی در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود زیرا در طول سال به مناسبت‌های مختلف این مسابقات را برگزار می‌کنیم و قطعا این مهم زمینه‌ای است تا بتوانیم این رقابت‌ها را در ادامه با هدف اشاعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه به عنوان ابزاری مهم در بهبود سطح سلامتی افراد ادامه دهیم.

عزیزخانی خاطر نشان کرد: رشته ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک در کنار رشته‌های جذابی همچون شنا و دوومیدانی از جمله رشته‌های پایه به شمار می‌رود که توجه به آن از سنین خردسالی و نونهالی سفارش شده است.

وی ادامه داد: در صورتی که این رشته ورزشی در سنین خردسالی از سوی خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد و آنها کودکان خود را به سمت و سوی این رشته ورزشی سوق دهند، می‌توانند موجب ایجاد وضعیت جسمانی بسیار مناسبی برای عزیزان خود شوند.

عزیزخانی با اشاره به برنامه‌های هیئت در سال جدید خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوعی برای سال جاری در نظر گرفته‌ایم که آنها را با تقویم فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک هماهنگ خواهیم کرد تا سالی موفق در این رشته ورزشی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول