اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

مسابقه آمادگی جسمانی فجر ویژه بانوان مینابی

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه آمادگی جسمانی ویژه بانوان به صورت بین باشگاهی در کانون جوانان بسیج ناحیه میناب برگزار شد.

مسابقه آمادگی جسمانی فجر ویژه بانوان مینابی

مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان، هدف از برگزاری این دوره مسابقات را بالا بردن توان جسمی و روحی بانوان و ایجاد روحیه ورزشکاری و شور و نشاط در زندگی عنوان کرد.

حسن پیروی‌منش با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری گفت: عموم مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان باید ورزش متناسب با خود را انتخاب و به آن در طول زندگی توجه و اهتمام داشته باشند.

وی اظهار داشت: این مسابقه با حضور 130 نفر از بانوان ورزشکار برگزار می‌شود.

مدیر کانونی فرهنگی ورزشی بسیج جوانان میناب افزود: این مسابقه به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با عنوان جام فجر برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات چهار باشگاه آمادگی جسمانی بانوان حضور دارند.

مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب با بیان اینکه این مسابقات به همت کانون جوانان بسیج میناب برگزار شد، ادامه داد: باشگاه کانون جوانان بسیج، سپیده، صدف و باشگاه امور آب در این مسابقات حضور داشتند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی باشگاه‌های شرکت ‌کننده بیان کرد: پس از اعلام نتایج توسط هئیت داوران از 15 نفر از منتخبین در پنج رده سنی در آیین اختتامیه جشنواره سرود و شعر فجر که در 28 بهمن‌ماه برگزار می‌شود تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول