اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهرماه امسال

دانشگاه ملایر در 5 رشته دکترا دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: دانشگاه ملایر از مهر ماه سال جاری در پنج رشته دکترا دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه ملایر در 5 رشته دکترا دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی صبح امروز در سی و نهمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنا در دانشگاه ملایر اظهار داشت: در پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری پنج همایش پژوهشی در دانشگاه ملایر برگزار شده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های دانشگاه ملایر در سال‌های اخیر گفت: امروز 6 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و رشته‌های دانشگاه ملایر از زمان تأسیس از هفت رشته امروز به 52 رشته رسیده است.

رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه دانشگاه ملایر طی سال‌های اخیر رشد فزاینده‌ای در همه زمینه‌ها داشته است از جذب دانشجوی دکترا در پنج رشته از مهر ماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه ملایر در همه زمینه‌ها به ویژه مباحث عمرانی و فرهنگی به عنوان الگو و جزو دانشگاه‌های برتر در کشور است و در سال‌های آینده نیز به درجات بالاتر خواهد رسید.

وی به برنامه‌های در دست اقدام در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: پژوهشکده انگور در مرداد ماه احداث می‌شود و توسعه فضای دانشکده فنی و مهندسی نیز با 7 هزار و 500 متر از برنامه‌های امسال در دانشگاه ملایر است.

امانی از کلنگ‌زنی توسعه دانشگاه علوم پایه با 5 هزار متر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: با اجرایی شدن این تعداد پروژه فضای علمی در دانشگاه ملایر به 18 هزار متر می‌رسد که دو برابر فضای کنونی خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پنج همایش پژوهشی ملی در دانشگاه ملایر برگزار شده است و برگزاری این همایش‌ها در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول