به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، سیدمحمد تقی علوی در مراسم افتتاحیه گردهمایی مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهشی و فناوری در دانشگاه تبریز افزود: شناخت افکار عمومی، سیاستگذاری و برنامهریزی در انعکاس اهداف و فعالیتهای سازمانی، تقویت ارتباط کارکنان و مدیران، تدوین تقویم جامع ارتباطات سازمانی و فراهم آوردن زمینه تکریم ارباب رجوع از وظایف مهم روابط عمومیها به شمار میرود.
وی گفت: نظرسنجی از مخاطبان سازمان و تحلیل نظرات آنان،کسب اطلاعات کامل از محیط پیرامون و فضای مجازی ارائه اطلاعات و تنویر افکار عمومی در مواقع لزوم، ارائه اطلاعرسانی صحیح و دقیق، تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان، انتشار گزارش عملکرد، معرفی توانایی و امکانات سازمان به زبانهای مختلف و ارائه مشاوره قوی به مدیران از دیگر موضوعاتی است که روابط عمومیها باید به آن توجه ویژهای داشته باشند.
علوی با اشاره به ارتقا جایگاه روابط عمومیها در زیرمجموعههای وزارت علوم اظهار کرد: هماکنون در سایه این حمایتها و حضور مدیران روابط عمومی دانشگاهها در مهمترین شوراهای تصمیمگیری دانشگاهها، روابط عمومیها نقش مهمتری را نسبت به گذشته ایفا میکنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود کسب عنوان یکی از 10 برتر کشور توسط دانشگاه تبریز را از افتخارات دانشگاهیان تبریز ذکر کرد که با همت و همکاری تمام مجموعه دانشگاه حاصل شده است.
علوی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه تبریز به عنوان یک دانشگاه جامع و بزرگ در 92 رشته دکترا و در تمام گروههای عمده تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو میپذیرد، گفت: در طول حیات دانشگاه تبریز چند دانشگاه اقماری از آن منفک شده که در توسعه علمی منطقه نقش مهمی داشته است.
انتهای پیام/ع30/ف4004