اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز علمی ـ ‌کاربردی انزلی خبر داد:

جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در علمی‌‌ ـ کاربردی انزلی

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز علمی‌ ـ کاربردی جهاد دانشگاهی انزلی از جذب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در علمی‌‌ ـ کاربردی انزلی
مجید سبک‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی یکی از نکات لازم در باره پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی را جذب اعضای هیئت علمی عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم در دستور کار دانشگاه قرار گرفته و به‌زودی محقق می‌شود.
وی، داشتن فضای ملکی مختص به دانشگاه را یکی دیگر از شروط جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برطرف کردن این نیازها جذب دانشجو برای این دوره تحصیلی و در رشته‌های کاربردی و مهارتی اجرایی شود.
این مسئول با اشاره به رشته‌های ارائه شده در دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی جهاد دانشگاهی انزلی، بیان داشت: در حال حاضر در این مرکز دانشجویان در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته و رشته‌های مدیریت امور اداری، گرافیک، نرم‌افزار رایانه، فناوری اطلاعات، حقوق ثبتی و مدیریت امور فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.
به گفته وی، مرکز مذکور دارای 492 نفر دانشجو در مقطع کاردانی و 456 نفر دانشجو در دوره کارشناسی است.
سبک‌آرا، وضعیت آموزشی مرکز علمی‌‌‌ ـ‌ کاربردی جهاد دانشگاهی انزلی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: وضعیت آموزشی این دانشگاه  در سطح مطلوبی قرار دارد و اساتید مجرب و موجهی با سوابق ارزنده که به لحاظ سطح علمی دارای مجوز و کارت مدرسی از دانشگاه جامع علمی‌‌ ـ کاربردی‌ هستند در این مرکز تدریس می‌کنند.
وی، درباره مهم‌ترین مشکلات موجود مرکز علمی ـ ‌کاربردی جهاد دانشگاهی انزلی، اذعان داشت: فقدان فضای آموزشی ملکی مهم‌ترین مشکلی است که این مرکز در انزلی با آن مواجه است.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه رسالت ما افزایش و توسعه رشته‌های کاربردی است امیدواریم این نیاز هر چه سریع‌تر برطرف شود تا بتوانیم رشته‌های مرکز را در مقاطع مختلف توسعه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر توسط مسئولان انزلی پیگیری‌های لازم برای خرید زمین و ساخت مرکز آموزش عالی علمی ـ ‌کاربردی جهاد دانشگاهی صورت گرفته است و امیدواریم با ادامه این روند به‌زودی شاهد احداث بنای این مرکز آموزشی در شهرستان بندرانزلی باشیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول