اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

نمایشگاه عکس و جشنواره" انسان و جامعه" در جم برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس و جشنواره" انسان و جامعه" در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان در جم برپا شد.

نمایشگاه عکس و جشنواره" انسان و جامعه" در جم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم دبیر انجمن عکس شهرستان جم شامگاه پنج‌شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و جشنواره " انسان و جامعه" در جم اظهار داشت: نمایشگاه عکس و جشنواره "انسان و جامعه" در خرداد ماه 91 در مرکز استان بوشهر برگزار شد و هم‌اکنون با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد و همکاری‌ سایر هنردوستان در جم برپا شده است.

پرویز میرزاپور افزود: این جشنواره به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن شهید خاتمی برگزار می‌شود و امیدوار هستیم شاهد استقبال مردمی باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه آثار 44 عکاس از سراسر استان به نمایش گذاشته می‌شود. 

میرزاپور تصریح کرد: همچنین آثار سه نفر از عکاسان شهرستان جم میلاد رفعت، محمد عبداللهی و محمد هوشمند که به این جشنواره راه یافته بودند در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: کیفیت عکس‌های این نمایشگاه بسیار بالاست و تلاش شده عکس‌هایی ارزشمند با موضوعات اجتماعی به نمایش گذاشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم نیز اظهار داشت: هنرمندان از مهم‌ترین اقشار جامعه هستند و در عرصه‌های اجتماعی نیز همواره شاهد حضور این قشر هستیم.

علی مؤذنی افزود: افزایش کیفیت آثار هنری از مهم‌ترین رویکردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در شهرستان جم در این مسیر اهتمام ویژه داریم.

وی یادآور شد: حمایت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب در دستور کار این اداره قرار دارد و در این مسیر هیچ گونه کم‌کاری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول