اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی 14 شهروند برگزیده

نخستین جشنواره شهروند برگزیده آزادشهر به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره شهروند برگزیده آزادشهر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

نخستین جشنواره شهروند برگزیده آزادشهر به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در مراسم پایانی جشنواره شهروند برگزیده که با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استان‎‎ها، احمد عجم استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود از 14 شهروند برگزیده آزادشهر در بخش‎های مختلف تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر آزادشهر گفت: این جشنواره برای نخستین بار در استان گلستان برگزار می‎شود و اصلی‎ترین هدف آن تشویق شهروندان برای رعایت قوانین شهروندی و همکاری برای ساختن و داشتن یک شهر نمونه بود که با استقبال خوب شهروندان هم روبرو شد و امروز شاهد معرفی نفرات برگزیده هستیم.

رضا هاشم‎زائی خاطر نشان کرد: معرفی شهروند نمونه به نوعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در شهر تبلیغ می‎کند و انتظار داریم با بهره‎گیری از تجاربی که در این همایش به دست آورده‎ایم این حرکت برای سال‎های بعدی هم استمرار پیدا کند و به شکل مطلوب‎تری برگزار شود.

دبیر برگزاری همایش نیز با تمجید از حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی تهران و سایر مهمانان و شرکت‎کنندگان در مراسم پایانی گفت: در برنامه‎ریزی‎هایی که به منظور برگزاری این مراسم داشتیم سعی کردیم از مشاوره و راهنمایی‎های آقای چمران و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و استان بهره کافی را بگیریم و امیدواریم نتیجه‎ای که حاصل شده رضایت خاطر شهروندان آزادشهری را به دنبال داشته باشد.

احمد میرحسینی اضافه کرد: انتخاب افراد برگزیده توسط یک گروه متشکل از نمایندگان ادارات مختلف صورت گرفته تا جای شک و شبهه‎ای باقی نماند، ضمن اینکه حضور شهرداران و فرمانداران قبلی آزادشهر در این مراسم که از سال 1342 تا به امروز می‎باشد باعث افتخار ما است و از همه آنان سپاسگزاریم.

در بخش پایانی مراسم نیز افراد برگزیده در بخش‎های مختلف معرفی شدند و سید یدالله حسینی‌طلب و عبدالحسین میرعرب‌رضی پدران دو شهید، شهربانو عرب‎عامری و شهربانو ناصری مادران دو شهید، زهرا سلطانعلی همسر نماینده شهید شیرعلی کوهساری، عیسی خمبری جانباز 70 درصد، شیخ علی‎اکبر مظفری‌روحانی نمونه با 50 سال سابقه امام جماعت مسجد جامع آزادشهر، سعدالله صمیمی حافظ قرآن، رضا سجادی فرهنگی و معلم نمونه کشوری در سال 1388 علی اصغر میرعرب‎رضی قاضی نمونه، سلطانعلی ابراهیمی مدیر عامل گروه صنعتی صباح به عنوان کارآفرین نمونه، زرین قاضی‎مقدم مامای نمونه با 30 سال خدمت صادقانه و خالصانه، حسین سندگل کاراته‎کار ناشنوا دارای عناوین مختلف کشوری، سیدحسن حسینی تیل‎آباد نویسنده نمونه کشوری و احمد عجم استاندار نمونه قزوین با دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

شایان ذکر است اجرای موسیقی زنده و اهدای 20 جایزه 50 هزار تومانی به قید قرعه به شرکت‎کنندگان در مراسم از دیگر بخش‎های این جشنواره بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول