اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره جوان خوارزمی خراسان‌رضوی:

برای بالا بردن بازده جشنواره جوان خوارزمی نیاز به حمایت مالی داریم

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره جوان خوارزمی خراسان‌رضوی گفت: از لحاظ مسائل مالی در برگزاری جشنواره در تنگنای مالی هستیم و نیاز به حمایت مالی داریم.

برای بالا بردن بازده جشنواره جوان خوارزمی نیاز به حمایت مالی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد جوازی ظهر امروز در حاشیه مراسم داوری جشنواره جوان خوارزمی، در سالن اجتماعات دبیرستان آرمینه مصلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای حمایت از این جشنواره اعتبار چندانی لحاظ نمی‌شود.

وی با بین اینکه برخی از طرح‌های بسیار عالی هزینه زیادی برای ساخته‌ شدن دارند، تصریح کرد: بسیاری از این‌گونه طرح‌ها به دلیل نداشتن اعتبار لازم و نبود تمکن کافی در خانواده دانش‌آموزان مسکوت باقی می‌ماند و به جشنواره اصلاً ارسال نمی‌شود.

دبیر جشنواره جوان خوارزمی خراسان‌رضوی در این زمینه ادامه داد: ما در این مورد سعی کرده‌ایم که از جاهای دیگر کمک بگیریم اما این اقدامات نیز کافی نبوده ‌است.

جوازی در ادامه با بیان اینکه این حمایت‌های درون سازمانی و برون سازمانی که انجام می‌شود بسیار کم‌رنگ است، ادامه داد: با توجه به اینکه این جشنواره قصد تربیت پژوهش‌گر برای آینده را دارد، باید سازمان‌های مرتبط با پژوهش مانند پارک علم و فن‌آوری و ... با هم متحد شوند و از این جشنواره حمایت کنند.

وی نداشتن جایگاه اداری برای جشنواره خوارزمی را یکی از چالش‌ها در بحث برگزاری این جشنواره دانست و اظهار کرد: بهتر است برای بهتر برگزار شدن این جشنواره جایگاه خاص اداری در نظر گرفته شود.

دبیر جشنواره جوان خوارزمی خراسان‌رضوی در ارتباط با نحوه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: در سال‌های گذشته با ارسال فراخوان به سایر مناطق استان اطلاع‌رسانی می‌گردید که به بسیاری از نقاط درست اطلاع‌رسانی نمی‌شد.

جوازی در این راستا ادامه داد: امسال برای رابطان جلسه گذاشتیم و از لحاظ نحوه تبلیغات آنها را توجیه کردیم و این کار سبب ایجاد یک موج بزرگ تبلیغاتی برای شرکت در این جشنواره شد.

وی در ادامه اشاره کرد: از لحاظ تعداد طرح‌ها در این جشنواره نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته‌ایم و نسبت به سال 88 که 2 طرح ممتاز داشته‌ایم رشد خوبی داشته‌ و در سال 90 شش طرح ممتاز داشتیم. 

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول