اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی

نخستین جشنواره شهروند نمونه آزادشهر برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین جشنواره شهروند نمونه آزادشهر گفت: عصر امروز طی مراسمی با حضور مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‎ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شهروندان نمونه آزادشهری تجلیل می‎شود.

نخستین جشنواره شهروند نمونه آزادشهر برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان احمد میرحسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: فراخوان انتخاب شهروند نمونه آزادشهر از هشت ماه پیش داده شده و با استقبال خوب شهروندان آزادشهری همراه بود.

وی با بیان اینکه 50 آزادشهری به بخش پایانی این جشنواره راه یافتند تصریح کرد: با حضور داورانی از ادارات و نهادهای مختلف دولتی بررسی‎های لازمه انجام و 14 شهروند برگزیده انتخاب شدند.

دبیر نخستین جشنواره شهروند نمونه آزادشهر افزود: این برگزیده‎ها در بخش‎های اجتماعی با محوریت رعایت قوانین شهروندی، قرآنی، ورزشی، فرهنگی، علمی و آموزشی، خانواده‎های شهدا، جانبازان و ایثارگران، کارآفرین نمونه انتخاب که در جشنواره عصر امروز در سینما 22 بهمن آزادشهر از آنها تجلیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم که با سخنرانی مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای شهر تهران همراه خواهد بود از شهرداران آزادشهر که از سال 1342 تا به امروز مسئولیت شهرداری را بر عهده داشتند هم تجلیل خواهد شد.

میرحسینی اذعان داشت: همچنین از ائمه جمعه قبلی شهر، نمایندگان مردم در دوره‎های گذشته مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و مسئولان ادارات شهرستان طی سنوات گذشته هم برای شرکت در این مراسم که از ساعت 18 تا 20 عصر برگزار می‎شود دعوت به عمل آمده است.

گفتنی است سکونت مستمر در آزادشهر طی پنج سال گذشته و داشتن عناوین مختلف استانی، ملی و بین‎المللی در رشته‎های مختلف در کنار انجام دادن فعالیت‎های عام‎المنفعه از جمله مواردی بود که در انتخاب نخستین جشنواره شهروند برگزیده لحاظ می‎شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول