اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره مالیاتی سیرجان خبر داد

افزایش 4 برابری وصول مالیات در سیرجان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مالیاتی سیرجان از وصول 170 میلیارد ریال مالیات در این شهرستان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش یافته است.

افزایش 4 برابری وصول مالیات در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محسن مهرابیان ظهر امروز در جمع مسئولان مالیاتی اظهار داشت: توافق 100 درصدی صنوف مختلف شهرستان سیرجان در اخذ مالیات اصناف و مشاغل موجب رشد 4 برابری اخذ مالیات قانونی اصناف به اداره مالیاتی این شهرستان شد.

وی افزود: 45 صنف فعال در سیرجان در پرداخت مالیاتی افراد زیر پوشش همکاری کردند که این امر موجب پرداخت 170 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده توسط مردم این شهرستان طی سال جاری شد.

مهرابیان خاطرنشان کرد: این مالیات برای عمران و آبادانی شهر به شهرداری سیرجان اختصاص داده می‌شود.

وی از کشف بیش از 10 منبع مالیاتی جدید در سطح کارخانجات بزرگ صنعتی در سیرجان خبر داد و ابراز داشت: در سال جاری تمام مالیات‌های معین به صورت خوداظهاری اینترنتی انجام می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: اداره مالیاتی سیرجان همراه با اهداف دولت الکترونیک در ثبت فعالیت‌های اقتصادی شهرستان نظارت کامل را انجام می‌دهد.

در این جلسه فرماندار سیرجان اجرای طرح‌های مالیاتی در شهرستان را خوب عنوان کرد و افزود: عمران و آبادانی شهرستان نتیجه مالیاتی است که مردم می‌پردازند.

محمدعلی توحیدی ابراز امیدواری کرد که به زودی تمام واحدهای صنعتی به صندوق اینترنتی درآمد و فروش مجهز شوند تا نظارت بیشتری بر پرداخت مالیات داشته باشند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول