اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تیرماه انجام می‌شود

دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی مودیان در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان از دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی در این استان خبر داد و گفت: این اقدام تا پایان تیرماه جاری انجام می‌شود.

دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی مودیان در کردستان

اسماعیل افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مودیانی که اظهارنامه‌های خود را به صورت الکترونیکی تکمیل کرده‌اند اما امضای الکترونیکی ندارند لازم است پس از مهر و امضای نسخه چاپی آن را به صورت دستی یا توسط پست به ادارات مالیاتی در سطح استان ارائه کنند.

وی افزود: نسخه اینترنتی اظهارنامه‌های جدید مالیاتی در پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی به نشانی WWW.TAX.GOV.IR شبانه‌روز در دسترس فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل است و ادارات مالیاتی سراسر کشور آماده دریافت اظهارنامه‌های تکمیل شده مالیات‌های مستقیم عملکرد سال گذشته تا سی و یکم تیرماه هستند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل استفاده از اظهارنامه‌های الکترونیکی در سامانه سازمان امور مالیاتی درج شده است افزود: مودیان مالیاتی می‌توانند نسخه‌ای از اظهارنامه‌های مالیاتی را از روی پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی روی رایانه خود ذخیره و پس از درج اطلاعات خواسته شده، آن را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی ارسال کنند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان عنوان کرد: مودیان علاوه بر پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی می‌توانند به صورت حضوری اظهارنامه‌های مالیاتی را از ادارات مالیاتی دریافت و پس از تکمیل و مهر امضا، آن را به صورت دستی یا با پست به همان ادارات تحویل دهند.

افضلی ارائه اظهارنامه به صورت الکترونیکی را موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه مودیان و ادارات امور مالیاتی دانست و افزود: مودیانی که اظهارنامه‌های خود را به صورت الکترونیکی به ادارات امور مالیاتی ارسال کنند در دریافت تسهیلات مالیاتی در اولویت قرار می‌گیرند و از جمله می‌توانند سی درصد مالیات را نقد و بقیه را به صورت اقساط تا پایان سال پرداخت کنند‌.

وی از همه مودیان مشمول پرداخت مالیات مستقیم خواست برای ارائه اظهارنامه‌های خود زودتر اقدام کنند و به روزهای پایانی موکول نکنند که تجربه نشان داده است در این روزها به علت ازدحام مراجعه مشکلاتی بروز خواهد کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول