اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست امسال

مردم آذربایجان‌شرقی 1300 میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی وصولی درآمدهای سه ماه اول استان را یک‌هزار و 307 میلیارد ریال اعلام کرد.

مردم آذربایجان‌شرقی 1300 میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، رضا حسینی در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: 87 درصد این رقم بابت درآمدهای مالیاتی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه میزان درآمدهای وصولی استان در سال 1390، 8 هزار و 775 میلیارد ریال بود، افزود: از این میزان 5 هزار و 473 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای استانی، 2 هزار و 231 میلیارد ریال درآمدهای ملی و مابقی مربوط به درآمدهای خاص است.

وی همچنین رقم درآمدهای مصوب استان در سال‌جاری را 7 هزار و 532 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: 92 درصد از این درآمد مربوط به درآمدهای مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی هم با بیان اینکه کاهش اتکا به درآمدهای نفتی ضامن شکوفایی اقتصاد کشور است، گفت: سالم‌ترین و بهترین راه برای اداره امور کشور، پرداخت مالیات است.

رسول رسولی با بیان اینکه مردم استان در سال گذشته، 528 میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 726 میلیارد تومان از باب مالیات توسط مردم استان پرداخت شود. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول