اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی ایلام:

صاحبان مشاغل اظهارنامه مالیاتی را تحویل دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: صاحبان مشاغل در نخستین فرصت اظهارنامه مالیاتی را تحویل دهند.

صاحبان مشاغل اظهارنامه مالیاتی را تحویل دهند

غلامرضا امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: صاحبان مشاغل و اصناف تنها تا اواخر تیرماه امسال فرصت دارند تا نسبت به تکمیل و تحویل اظهار نامه‌های مالیاتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: زمان تحویل اظهار نامه مالیاتی تا 31 تیرماه بوده و به هیچ عنوان این زمان تمدید نخواهد شد و پس از آن نیز هیچ اظهار نامه‌ای تحویل نمی‌شود.

این مسئول اضافه کرد: معافیت مالیاتی سالانه تا سقف 58 میلیون و 200 هزار ریال بوده که از جمله مزایای تحویل اظهارنامه مالیاتی از سوی مشاغل و اصناف است.

امیدی تصریح کرد: بر این اساس توصیه می‌شود که در فرصت باقیمانده افراد و مشاغل نسبت به تکمیل و تحویل اظهار نامه مالیاتی اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: از مجموع 18 هزار صاحبان مشاغل در استان ایلام تاکنون 13 هزار نفر اظهارنامه‌های مالیاتی را تکمیل و تحویل داده‌اند.

وی ادامه داد: افراد باقیمانده نیز طی روزهای آتی نسبت به تحویل اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند و این موضوع را به روزهای پایانی تیرماه موکول نکنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول