اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

سالم‌ترین راه درآمد برای دولت‌ها اخذ مالیات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت گفت: پرداخت مالیات محور و ابزاری است برای توسعه شهرستان و استان و درآمد مالیاتی یکی از سالم‌ترین، بهترین و صحیح‌ترین راه‌های درآمد برای دولت‌ها محسوب می‌شود.

سالم‌ترین راه درآمد برای دولت‌ها اخذ مالیات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در مورد عجله اظهار داشت: تقوای الهی را مراعات کنید و در کارها عجله نکنید و خبرهایی را که می‌شنوید تا زمانی که تحقیق نکرده‌ و مطمئن نشده‌اید، منتشر نکنید و این از خصوصیات انسان‌های بارز و متقی است.

امام جمعه موقت دهدشت با بیان سوره‌ای از قرآن کریم در مورد این که زیانبارترین مردم چه کسانی هستند، گفت: زیانبارترین مردم کسانی هستند که خیال، گمان و تصور می‌کنند کار خوب انجام می‌دهند اما کارشان خوب نیست و این بیماری مزمنی است که گریبانگیر آنها شده است.

تقوی ادامه داد: قرآن در این زمینه می‌فرماید که اولین راه درمان بیماری این است که به نفس خود مراجعه شود، چون هر انسانی خودش را بهتر از دیگران می‌شناسد و امکان دارد در یک لحظه آگاه و بیدار شود و خود را بسازد.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به روز مالیات گفت: پرداخت مالیات محور و ابزاری است برای توسعه شهرستان و استان و درآمد مالیاتی یکی از سالم‌ترین، بهترین و صحیح‌ترین راه درآمد برای دولت‌ها محسوب شده است.

وی افزود: امور مالی مملکت به وسیله مالیات و درآمد حاصل از نفت اداره می‌شود و لازم است مسئله اهمیت مالیات بر همگان روشن شود.

تقوی با اشاره به مانور پیامبر اعظم و بازتاب‌های آن تصریح کرد: با توجه به حوادث و اخباری که در دنیا مطرح است، این مانور درس بزرگی برای عربده‌کشان بود. 

وی افزود: یکی از سیاست‌مداران شناخته‌شده آمریکا اعتراف می‌کند به این نتیجه رسیدیم که تحریم اقتصادی و درگیری نظامی دیگر کارساز نیست و باید راه‌های دیگری را برای مقابله با ایران انتخاب کنیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول