اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آذرشهر خبر داد

نخستین چمن مصنوعی فوتبال در آذرشهر نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آذرشهر گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان‌ها در آذرشهر نصب می‌شود.

نخستین چمن مصنوعی فوتبال در آذرشهر نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، محمد بابازاده در جمع رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان آذرشهر تاکید کرد: به عنوان نخستین شهرستان، پیشتاز نصب چمن مصنوعی فوتبال در این شهر بودیم و در حال حاضر زیرسازی‌های لازم انجام شده و به زودی عملیات نصب آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آذرشهر در ادامه بیان داشت: 290 میلیون تومان اعتبار برای نصب این چمن تخصیص یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت ورزش شهرستان گفت: در رشته‌های شنا، سه‌گانه و کشتی در استان صاحب عنوان هستیم و بدنه اصلی تیم‌های شنا و کشتی را ورزشکاران آذرشهر به خود اختصاص داده‌اند و در ورزش بانوان حرکت‌های بنیادی خوبی آغاز شده است.

بابازاده، در خصوص نیازهای ورزشی این شهرستان گفت: مهم‌ترین دغدغه اصلی ورزش آذرشهر برای برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری نبود خوابگاه و سرای ورزشکاران است که زمین مورد نیاز موجود و اعتبار ساخت باید اختصاص یابد.

وی افزود: یکی از دیگر نیازهای ورزشی این شهرستان ساخت استادیوم 5 هزار نفری و سالن‌های چند طبقه‌ای برای رشته‌های رزمی و کشتی است.

نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان آذرشهر با حضور میرهادی قره‌سید رومیانی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، نماینده امام جمعه آذرشهر، اکبر فرج‌اللهی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، اسماعیل آذریان فرماندار شهرستان آذرشهر و شهردار این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول