اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی کالا خراسان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی احداث شهرک حمل و نقل در شهر خواف

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی کالا همیار راه نگین خراسان وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی راه‌اندازی شهرک حمل و نقل در شهرستان خواف خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی احداث شهرک حمل و نقل در شهر خواف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، ناصر مقدم گفت: با آغاز به کار این شرکت، وسایل حمل و نقل سنگین‌بار در شهرستان خواف ساماندهی می‌شود.

وی احداث این شرکت را گامی در راستای ایجاد شهر پایدار و مدیریت صحیح حمل و نقل بار معرفی کرد و افزود: شهرستان خواف با توجه به ظرفیت‌هایی که در زمینه معادن و خطوط ارتباطی دارد، می‌تواند نمونه خوبی در کشور برای توسعه حمل و نقل و پیشگام در این عرصه باشد.

مدیرعامل شرکت همیار راه نگین خراسان به اهداف این اقدام اشاره و تصریح کرد: جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، کمک به شهرداری خواف در راستای پیشبرد اهداف سازمان همیاری شهردار‌ی‌های خراسان‌رضوی، تسهیل در امور حمل و نقل شهرستان خواف با توجه به معادن واقع شده در منطقه، حمل کالا و بار(سنگ آهن و سیمان تولیدی در منطقه، کنستانتره و غیره) انجام خدمت‌رسانی فنی و رفاهی به کامیون‌های عبوری از شهرستان خواف، ایجاد پارکینگ برای خودروهای سنگین، ساماندهی و جمع‌آوری خودروها از داخل شهر از جمله این اهداف است.

مقدم با تاکید بر ایجاد سازوکارهای مناسب در عرصه حمل و نقل و برنامه‌ریزی مدون برای ارائه خدمات فنی و رفاهی به رانندگان به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای، خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف راه‌اندازی این شرکت می‌توان به کاهش ترافیک، ایجاد امنیت جاده‌ای و نظارت بر عملکرد حمل و نقل نام برد.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک با ارائه دستگاه‌های متنوع و به روز با امکان استفاده از GPS و بستر ارتباطی GPRS و SMS برای رفاه رانندگان و مدیریت حمل و نقل بار در این مجموعه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول